درخشش گیلان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی در رسیدن به گردشگری پایدار، امری اجتناب ناپذیر است.

درخشش گیلان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی استان در ارتباط با حضور استان گیلان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: برگزاری چنین نمایشگاه های تخصصی، فرصتی دیگر برای معرفی ظرفیت های استانی ایجاد نموده و این اداره کل با تمام امکانات برای حضوری پرشور برنامه ریزی های لازم را اتخاذ نموده است.

امیرانتخابی ظرفیت های گیلان در داشتن دریا، جلگه و کوه را منحصر به فرد تلقی کرد و ادامه داد: معرفی توانمندی های گیلان در داشتن مواهب طبیعی و تاریخی، مهیا بودن بسترهای سرمایه گذاری از جمله برنامه هایی است که در این دوره نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در ارائه بهتر توانمندی های استان در نمایشگاه گردشگری را تاثیر گذار است، همچنین استفاده از توان اساتید دانشگاهی، تشکل های مردم نهاد و فعالان حوزه های گردشگری در رسیدن به گردشگری پایدار، فراوری ثروت و ارزآوری بیش از پیش احساس می گردد.

او ادامه داد: از ابتدای زمان اطلاع رسانی این نمایشگاه، اداره کل میراث فرهنگی گیلان ضمن تشکیل کمیته های مرتبط و برگزاری جلسات با بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی های اجرا شده بار دیگر درخشش گیلان در نمایشگاه گردشگری بهمن 97 را به نظاره خواهیم نشست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2635

به "درخشش گیلان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش گیلان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید