دزدان دریایی، 10 ملوان ترکیه ای را ربودند

به گزارش مجله سلو بلاگ، دزدان دریایی پس از حمله به یک کشتی ترابری ترکیه در خلیج گینه، 10 ملوان ترکیه ای را ربودند.

دزدان دریایی، 10 ملوان ترکیه ای را ربودند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های ترکیه ای امروز (سه شنبه) از ربوده شدن 10 ملوان تبعه ترکیه توسط دزدان دریایی در نزدیکی سواحل نیجریه اطلاع دادند.

شرکت کشتی رانی کادیوغلو ماریتایم در بیانیه ای خاطرنشان کرد یک فروند کشتی متعلق به این شرکت با نام پاسکوی 1 بدون بار از شهر بندری دوالا در کامرون راه افتاده و به سمت بندر آبیجان در ساحل عاجل درحرکت بود.

به نوشته روزنامه دیلی صاباح این کشتی ترابری هنگامی که در حال عبور از آب های اقیانوس اطلس در خلیج گینه بود، مورد حمله دزدان دریایی نهاده شد و 10 ملوان از 18 سرنشین این کشتی را برای دریافت خون بها ربودند.

در بیانیه شرکت کادیوغلو ماریتایم آمده است در زمان حمله دزدان دریایی، تجهیزات ناوبری و مخابراتی این کشتی آسیب دیده اما طبق اطلاعات اولیه کسی از ملوانان زخمی یا کشته نشده است.

شرکت مالک کشتی همچنین از شروع اقدامات دولت ترکیه برای آزادی بدون مشکل ملوانان اطلاع داد.

گفته می گردد این کشتی 114 متری به آب های سرزمینی کشور غنا منتقل شده است. یک کشتی نظامی از نیروی دریایی غنا در نزدیکی این کشتی ربوده شده در حال حرکت است و کوشش می نماید تا با دزدان دریایی مذاکره کند.

در حالی که مأموریت ناوگان دریایی ترکیه از بهمن سال گذشته (1397) برای مبارزه با دزدان دریایی و حملات آن ها در خلیج عدن و دریایی عرب و آب های سومالی تمدید شده بود اما به نظر می رسد نیروی دریایی این کشور در آب های آن سوی آفریقا و اقیانوس اطلس برای محافظت از کشتی های ترکیه ای حضور ندارد. (جزئیات بیشتر)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6357

به "دزدان دریایی، 10 ملوان ترکیه ای را ربودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدان دریایی، 10 ملوان ترکیه ای را ربودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید