دوستی مهر: با غیرت و رشادت صعود می کنیم، با ونزوئلا و تونس دیدار محبت آمیز خواهیم داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران پس از همگروهی تیمش با تیم های آرژانتین، اتریش و کانادا در جام جهانی 2013 گفت که بازیکنان ایران با غیرت و رشادت می توانند از گروه خود صعود کنند.

دوستی مهر: با غیرت و رشادت صعود می کنیم، با ونزوئلا و تونس دیدار محبت آمیز خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر درباره قرعه کشی جام جهانی نوجوانان زیر 17 سال امارات و همگروهی ایران با کانادا، آرژانتین و اتریش گفت: گروه بندی مسابقات به گونه ای است که تقریباً سختی رقابت ها بین گروه ها تقسیم شده است و نمی شود با قاطعیت گفت کدام تیم ها به مرحله بعد صعود می کنند. گروه ایران هم گروه سختی است و نام تیم های هم گروه نشان می دهد که کار ما چقدر برای صعود سخت است. آرژانتین، اتریش و کانادا در فوتبال پایه نام های بزرگی هستند که کیفیت مناسبی دارند.

وی ادامه داد: نسبت به جام جهانی 2009 نیجریه مراحل آمادگی و بازی های محبت آمیز به مراتب کمتری داشته ایم اما ایرانی ها مرد روزهای سخت هستند و امیدواریم که بازیکنان ایرانی با غیرت و رشادت شان نشان دهند که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند. در هر حال از گروه، 2 تیم به مرحله بعد صعود می کنند. 4 تیم که بهترین تیم های سوم هر گروه باشند به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند و تیم های سوم هم شانس دارند و هیچ وقت نباید امیدهای مان را از دست بدهیم.

دوستی مهر در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: به همراه دبیرکل فدراسیون و مشاور بین الملل فدراسیون گفت وگوها و مذاکراتی با ونزوئلا و تونس داشتیم که قرار شد آنها به جزیره کیش بیایند تا در مقابل این 2 تیم 2 بازی و یا با توافق بیشتر از هر کدام یک بازی انجام دهیم. قرار شد که 21 مهرماه وارد امارات شویم تا بتوانیم تطبیق آب و هوایی را به خوبی انجام دهیم. ضمن اینکه امسال در جام جهانی به جای 23 بازیکن، باید 21 بازیکن رجیستر شوند که این کار ما را در انتخاب بازیکنان حساس تر می کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7154

به "دوستی مهر: با غیرت و رشادت صعود می کنیم، با ونزوئلا و تونس دیدار محبت آمیز خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی مهر: با غیرت و رشادت صعود می کنیم، با ونزوئلا و تونس دیدار محبت آمیز خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید