دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی با نماینده مردم استان مرکزی

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی در تمام نقاط کشور تاکید کرد.

دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی با نماینده مردم استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه 17 دی 97 در دیدار با حجه الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: شهرها و روستاهای کشور دارای ظرفیت های بسیار زیادی است که باید برای رشد و رونق گردشگری از این پتانسیل ها استفاده شود.

او ادامه داد: راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در نقاط مختلف کشور با استقبال گردشگران داخلی و خارجی روبرو بوده است و استان مرکزی نیز ظرفیت لازم برای افزایش این گونه اقامتگاه ها را دارد.

همچنین حجه الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های شهرهای استان مرکزی در حوزه گردشگری، گفت: خوشبختانه راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در استان مرکزی رونق گرفته است و ما خواستار حمایت سازمان میراث فرهنگی برای تسریع روند اجرایی فعالیت های سرمایه گذاران این بخش هستیم.

او شرح داد: حضور سرمایه گذاران در حوزه گردشگری بی تردید رشد و رونق این حوزه را در استان مرکزی به دنبال خواهد داشت، شهرهای نراق، محلات و دلیجان از جمله نقاطی هستند که با دارا بودن آثار تاریخی فراوان و جاذبه ةای طبیعی بسیار، می توانند به قطب گردشگری تبدیل شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7689

به "دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی با نماینده مردم استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی با نماینده مردم استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید