رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در صف انتظار واکسیناسیون

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمود ترفع گفت: آمار رانندگان اتوبوس را برای انجام واکسیناسیون به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران ارسال نموده و منتظر هستیم تا واکسیناسیون رانندگان اتوبوس شروع گردد.

رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در صف انتظار واکسیناسیون

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قبل از کرونا به حدود یک میلیون و 800 هزار مسافر در روز خدمات رسانی می کرد که در حال حاضر این تعداد به حدود 500 هزار مسافر در روز رسیده است، گفت: هر چند این روز ها تقریباً هیچ مسافری بدون ماسک وارد اتوبوس نمی گردد، اما نگرانی از ابتلاء به کرونا در موج چهارم، بر دغدغه مسافران و رانندگان اتوبوس افزوده و بر کاهش تعداد مسافران مؤثر بوده است.

ترفع با تأکید بر اینکه اولویت نخست ما، حفظ ایمنی و سلامت مسافران و رانندگان اتوبوس و سایر کارکنان شرکت واحد است، اظهار کرد: عملاً با ناوگان موجود، فاصله گذاری مورد نظر در ساعات اوج مسافر امکان پذیر نیست و تنها راه چاره موجود، خرید اتوبوس های جدید و تقویت ناوگان است.

وی در پاسخ به این پرسش که واکسیناسیون رانندگان اتوبوس به کجا رسیده است، گفت: آمار رانندگان اتوبوس را برای انجام واکسیناسیون به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران که مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد، ارسال نموده ایم و منتظر هستیم تا واکسیناسیون رانندگان اتوبوس شروع گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه رانندگان اتوبوس روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سر و کار دارند و این مسئله احتمال ابتلای آنان به کرونا را بالا می برد، اعلام کرد: به وسیله مدیریت شهری همچنان پیگیر واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد هستیم و امیدواریم این موضوع با مساعدت ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31110

به "رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در صف انتظار واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در صف انتظار واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید