ریاض: در قبال زندانیان سیاسی سیاست اهمال کاری پزشکی در پیش بگیرید

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، منابع عربستانی از دستوراتی که مقامات سعودی به اداره زندانهای این کشور برای در پیش دریافت سیاست اهمال کاری پزشکی در قبال زندانیان سیاسی داده اند، پرده برداشتند.

ریاض: در قبال زندانیان سیاسی سیاست اهمال کاری پزشکی در پیش بگیرید

حساب کاربری زندانیان بیان در عربستان در توییتر بیان کرد: برای ما روشن شده است که اداره زندانهای عربستان اخیرا دستوراتی مبنی بر هدف قرار دادن شماری از بازداشت شدگان سپتامبر 2017 به وسیله در پیش دریافت سیاست اهمال کاری پزشکی دریافت نموده است که شامل ممانعت از توزیع داروهای لازم حتی مُسکن ها، ممانعت از هواخوری زندانیان و ممانعت از ورزش است. همچنین اداره امور زندانها، زمان تماس تلفنی زندانیان با خانواده هایشان را کم نموده است.

این حساب کاربری همچنین فاش کرد: برای ما روشن شده است که اداره امور زندانها، الشیخ ابراهیم الیمانی را به طور عمدی از معاینه پزشکی برای چندبار متوالی محروم نموده است و این با وجود احتیاج مبرم وی به معاینات پزشکی است زیرا وی از دیابت و فشار خون رنج می برد. ما خواستار آزادی بدون درنگ شیخ هستیم تا وضع جسمانی اش وخیم نشود و آنچه بر سر عبدالله الحامد(زندانی سیاسی مشهور عربستانی) آمد، تکرار نشود.

حساب کاربری زندانیان بیان همچنین بیان کرد که زاید البناوی از زندانیان در بند آل سعود از بیماری سرطان رنج می برد و بیم آن می رود که در صورت عدم انتقال وی به بیمارستان با توجه به احتیاج مبرمی که به مراقبت پزشکی دارد، جانش را از دست بدهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16580

به "ریاض: در قبال زندانیان سیاسی سیاست اهمال کاری پزشکی در پیش بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاض: در قبال زندانیان سیاسی سیاست اهمال کاری پزشکی در پیش بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید