زلزله سقف بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان را تخریب کرد ، بیماران در محوطه چمن بیمارستان در حال درمانند

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر موزه های وزارت نفت گفت: سقف بخش هایی از بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان تخریب و این بیمارستان تخلیه شده است.

زلزله سقف بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان را تخریب کرد ، بیماران در محوطه چمن بیمارستان در حال درمانند

خبرنگاران: بیمارستان نفت مسجد سلیمان در پی زلزله صبح امروز آسیب دیده و تخلیه شده است. اکبر نعمت الهی درباره وضعیت بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان به خبرنگاران گفت: در اثر زلزله 5.7 ریشتری صبح امروز، سقف بخش های اداری و اورژانس بیمارستان نفت مسجد سلیمان تخریب شده است.

او با اشاره به تخلیه بیمارستان گفت: ساختمان قدمت 100 ساله دارد و به دلیل جلوگیری از تخریب بیشتر، بنا تخلیه شده است. همچنین آگاه شدیم که به علت ظرفیت نداشتن بیمارستان مسجد سلیمان (وزارت بهداشت) در حال حاضر بیماران تخلیه شده از بیمارستان نفت در محوطه چمن این بیمارستان در حال درمان هستند و وضعیت مناسبی ندارند.

مدیر موزه های وزارت نفت با اشاره به تاریخی بودن این بیمارستان گفت: این بنا یکی از بناهای تاریخی ارزشمند حوزه نفت با قدمت 100 ساله است که پیش از این قرار بود به موزه تبدیل گردد.

به گزارش خبرنگاران، نخستین بیمارستان نفت در خاورمیانه توسط دکتر یانگ در مسجدسلیمان در سال 1914 میلادی (1293 ش) تاسیس شد. سبک معماری این بیمارستان خاص کشورهای غربی است و در زمان تاسیس از آخرین و پیشرفته ترین دستگاه­ ها و تجهیزات بیمارستانی برخوردار بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: چمدان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6146

به "زلزله سقف بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان را تخریب کرد ، بیماران در محوطه چمن بیمارستان در حال درمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله سقف بیمارستان تاریخی نفت مسجد سلیمان را تخریب کرد ، بیماران در محوطه چمن بیمارستان در حال درمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید