سالک: مصدومیت شهرام محمودی جدی نیست، برنامه های تیم ملی زودتر معین گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با بیان اینکه مصدومیت شهرام محمودی جدی نیست، در خصوص تیم ملی هم گفت: بهتر است برنامه های ملی پوشان برای مسابقات پیش رو هر چه زودتر معین گردد.

سالک: مصدومیت شهرام محمودی جدی نیست، برنامه های تیم ملی زودتر معین گردد

محمدرضا سالک پس از پیروزی سه بر صفر تیم خاتم اردکان مقابل عقاب نهاجا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به هر حال تیم عقاب یکی از تیم های جوان لیگ برتر است که بازیکنان جوان ولی با انگیزه ای را در ترکیب خود دارد. شاید نتایج تیم عقاب در لیگ برتر آنطور که باید نبوده اما، همه تیم ها را اذیت نموده است. در این بازی هم نمایش خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و خوشحالم که نتیجه کسب شده به سود تیم ما بود.

او با اشاره به مصدوم های تیم خاتم در این بازی نیز گفت: با توجه به این موضوع هم که شهرام محمودی بازیکن پشت خط زن ما مصدوم بود پیش بینی می کردیم که بازی سختی برای تیم ما باشد اما خوشبختانه بازیکنان تیم با قدرت بازی کردند تا تیم با انگیزه عقاب را شکست دهند و هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت شهرام محمودی جدی است؟ شرح داد: خیر، مصدومیت شهرام چندان جدی نیست ولی به دلیل پیش رو داشتن بازی های پلی آف به او استراحت دادیم و فشار نیاوردیم تا در مرحله حساس پلی آف از او استفاده بیشتری داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم خاتم تا این مرحله از لیگ طبق پیش بینی های اول فصل کادر فنی و مسئولان باشگاه بوده است؟ اظهار کرد: اگر در خصوص جدول رده بندی صحبت کنیم، با توجه به پیروزی هایی که کسب شد الآن صندلی دوم را در اختیار داریم که رتبه خوبی است. تیم هایی مثل پیکان و فولاد سیرجان در حالی پایین تر از تیم ما هستند که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند و تیم های دست و پا بسته ای نیستند.

سالک اضافه کرد: با این وجود انتظار کارشناسان از تیم خاتم بالاتر است ولی، با توجه به اینکه تیم خاتم باید در جام باشگاه های دنیا هم حاضر می شد و فشار بیشتری روی تیم ما بود، به نظرم نتایج ما تا به اینجای فصل قابل قبول است. ضمن اینکه باید بدانیم همه نتایج بستگی به مرحله پلی آف دارد. حتی اگر تیم اول جدول هم باشی و در پلی آف ضعیف ظاهر شوی، نتیجه کسب شده قابل قبول نیست. سعی می کنیم در پلی آف بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که، با نزدیک شدن لیگ به هفته های سرانجامی قبل از مرحله پلی آف، سطح داوری ها با وجود حساسیت بالاتر بازی ها را چگونه ارزیابی می نماید؟ توضیح داد: یک مسئله کلی که وجود دارد داور هم انسان بوده و امکان اشتباه کردن برای او نیز وجود دارد، اما بحث اصلی که باید مورد توجه باشد دقت بیشتر کمیته داوران در انتخاب داوران برای بازی های حساس است. البته من همواره به بازیکنانم گفته ام که تا حد ممکن به داوری ها اعتراض ننمایند و در بازی با پیغام هم واقعاً اتفاقاتی در بحث داوری رخ داد که کاملاً نتیجه بازی را عوض کرد اما، باز هم ما سعی کردیم به داور اعتراض نکنیم. با این حال داوری هم جزئی از بازی است و در سطح بین المللی هم اشتباهات داوری وجود دارد.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص بازی پیش روی این تیم نیز گفت: بازی فردا (چهارشنبه) ما مقابل تیم کاله مازندران است که با وجود کادر فنی خوب و سرمربی کاربلدی مانند آقای عطایی، یکی از تیم های سرسخت لیگ است. کاله از بازیکنان جوان تشکیل شده اما به معنای واقعی تیم هستند. شاگردان عطایی مقابل گنبد و پیکان بسیار خوب بازی کردند که نشان از سطح بالای آن ها است، همه کوشش خود را می کنیم که بهترین نتیجه را از این بازی کسب کنیم.

سالک در سرانجام با اشاره به تأثیرات منفی تأخیر در معین شدن برنامه های تیم ملی، شرح داد: مسلماً این موضوع می تواند پیغامدهایی داشته باشد که خوب نیست. با این وجود فدراسیون والیبال قطعاً تیم ملی را فراموش نمی نماید و احتمالاً میخواهد در یک شرایط مناسب تیم ملی را سر و سامان دهد. به نظرم بهتر است هر چه سریع تر برنامه های ملی پوشان برای مسابقات و سال پیش رو را معین نمایند تا ان شاءالله عملکرد خوبی از تیم ملی در رویدادهای پیش رو ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2758

به "سالک: مصدومیت شهرام محمودی جدی نیست، برنامه های تیم ملی زودتر معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالک: مصدومیت شهرام محمودی جدی نیست، برنامه های تیم ملی زودتر معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید