سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد ایران می گردد ، غرب کشور درگیر برف و باران

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی از چهارشنبه 30 بهمن ماه از شمال غرب به کشور اطلاع داد.

سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد ایران می گردد ، غرب کشور درگیر برف و باران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز (سه شنبه 29 بهمن ماه) در برخی نقاط شمال شرق و زاگرس مرکزی بارش پراکنده برف و باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش پراکنده باران رخ می دهد. همچنین فردا (30 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس مرکزی بارش برف و باران و در مناطقی از جنوب غرب، رگبار و رعد و برق شروع می گردد.

وی با بیان این که طی روز پنج شنبه (اول اسفندماه) بر شدت فعالیت این سامانه اضافه نموده می گردد، بیان نمود: طی این روز گستره سامانه بارشی نیمه غربی، نوار شمالی کشور و دامنه های البرز را فرامی گیرد. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این که در این روز در دامنه های زاگرس مرکزی، شمالی و غرب کشور بارش شدید برف و باران رخ می دهد، اضافه نمود: طی روز آدینه (2 اسفندماه) فعالیت بارشی این سامانه تضعیف می گردد و در دامنه های البرز شرقی و شمال شرق کشور به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گفته ضیاییان، طی روز شنبه (3 اسفندماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت و از بعدازظهر سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می گردد. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (30 بهمن ماه) نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر و در بعدازظهر همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (اول اسفندماه) نیز ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12836

به "سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد ایران می گردد ، غرب کشور درگیر برف و باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد ایران می گردد ، غرب کشور درگیر برف و باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید