سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات صبح فردا دوشنبه 28 مردادماه به میزبانی برونئی شروع می گردد. بر این اساس، مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات امروز برگزار گردید تا ووشوکاران کشورمان حریفان خود را بشناسند.

سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

در بخش ساندا و رده سنی نوجوانان یونس شهرکی در وزن 45- کیلوگرم در نخستین مبارزه با ووشوکاری از اندونزی رقابت دارد.در وزن 52- کیلوگرم آرین افراز به دیدار نماینده هنگ کنگ می رود و سپس با هند مصاف می دهد. سهیل موسوی نیز در وزن 56- کیلوگرم با رقیبی از چین پیکار می نماید.

در رده سنی جوانان نیز علی ظفری در وزن 52- کیلوگرم در گام نخست با ماکائو رو به رو می گردد و در صورت پیروزی به دیدار حریفی از قرقیزستان می رود.در وزن 56- کیلوگرم مهدی اکبری سانداکاری از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف رقیب هندی می رود. در وزن 65- کیلوگرم سیدمهدی رضوی با رقیبی از چین تایپه رو به رو می گردد و سپس برنده چین و هند را پیش روی دارد. قرنی ابراهیمی در وزن 70- کیلوگرم با حریفی از اردن و حسن لطفی هم در وزن 80- کیلوگرم در گام نخست به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

در بخش دختران و در رده سنی جوانان آیدا حیدری در وزن 52- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با برنده چین و هنگ کنگ رو در رو خواهد شد. در وزن 56- کیلوگرم مهراسا عبدالهی در دور نخست استراحت دارد و سپس با ویتنام مصاف می دهد.

این رقابتها صبح فردا شروع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7404

به "سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید