سفر هیئت دیپلماتیک انگلیس به قزاقستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، عسکر مامین نخست وزیر قزاقستان با هیئت دیپلماتیک انگلیس به ریاست آلن دونکان معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه انگلیس دیدار و گفت وگو کرد.

سفر هیئت دیپلماتیک انگلیس به قزاقستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از AKIpresss، دو طرف درباره روابط تجاری دوجانبه و نیز همکاری مالی و سرمایه گذاری مشترک گفتگو کردند.

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه انگلیس در این دیدار گفت که قزاقستان تمامی فرصت های مورد احتیاج برای تجارت را دارد و شرایط لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی را ایجاد نموده است. آلن دانکن با اشاره به برکزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اطمینان داد که روابط کلیدی دو کشور در زمینه های تجاری و مالی با قدرت ادامه پیدا خواهد نمود.

نخست وزیر قزاقستان نیز تاکید نمود آستانه و لندن ظرفیت های بالقوه زیادی برای همکاری دوجانبه دارند که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

بیش از 850 شرکت حقوقی، شعبه و دفاتر نمایندگی از سوی دولت و فعالان مالی انگلیس در قزاقستان ثبت شده است که از جمله آنها می توان به شرکت نفت و گاز رویال داچ شل اشاره نمود.

گفتنی است با هدف جذب شرکت های بزرگ انگلیسی و افزایش تعاملات تجاری بین دو کشور، قرار است نشست سرمایه گذاری قراقستان-انگلیس در اکتبر 2019 در لندن برگزار گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4193

به "سفر هیئت دیپلماتیک انگلیس به قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت دیپلماتیک انگلیس به قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید