سه صبحانه سریع برای صبح ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، ساندویچ تخم مرغ درست کنید. آیا فکر می کنید که برای خوردن صبحانه وقت کافی ندارید؟ ولی حتما باید صبحانه کاملی بخورید، به این علت:

سه صبحانه سریع برای صبح ها

مترجم: پریسا مرتضوی

منبع:راسخون

ساندویچ تخم مرغ درست کنید.

آیا فکر می کنید که برای خوردن صبحانه وقت کافی ندارید؟ ولی حتما باید صبحانه کاملی بخورید، به این علت:

بدون کالری کافی در بدنتان، تا هنگام ناهار، مثل یک زامبی احساس و رفتار خواهید کرد!

با گذاشتن دو دقیقه وقت می توانید برای خود ساندویچ تخم مرغ تهیه کنید. یک تخم مرغ را در کاسه بشکنید، پوستش را دور بریزید. تخم مرغ را با یک چنگال سریع به هم بزنید. مایکروفر را برای 45 تا 60 ثانیه تنظیم کنید. یک نان گندم کامل را تست کنید و تخم مرغ را به همراه یک ورقه پنیر کم چرب داخل نان بگذارید.

بستنی و مغز گردو به اسم صبحانه

دسر دوست دارید؟ این پارفه (نوعی دسر فرانسوی که برای تهیه آن خامه و تخم مرغ و شیره و غیره را باهم می آمیزند و منجمد می نمایند) که سریع هم درست می گردد یک دسر خوشمزه است که می توانید برای صبحانه هم میل کنید.

1 فنجان ماست ساده کم چرب، 1 وعده غلات، و میزانی میوه تازه برای تهیه این غذا ضروری است. این غذا حاوی پروتئین، کربوهیدرات های سالم و قدری چربی است. ترکیب خوبی که به شما انرژی می بخشد.

سعی کنید غلات سبوس دار و کم شکر را انتخاب کنید. برچسب آنها را آنالیز کنید تا مطمئن شوید در هر وعده 8 گرم قند یا کمتر وجود دارد. گرانولا (که از جو دو سر و گندم و کنجد و عسل و قطعات میوه های خشک و غیره درست شده و بیشتر برای صبحانه خورده می گردد) قند زیادی دارد اما کمی از آن را می توان روی دسر ریخت.

یک بوریتو (غذای مکزیکی مشتمل بر نانی که دور گوشت و پنیر و لوبیا پیچیده اند) فوری درست کنید.

این صبحانه حاوی میزان زیادی پروتئین است. از یک نان ذرت مکزیکی و یا نانی که با آرد سبوس دار تهیه شده بهره ببرید،2-3 قاشق غذاخوری پنیر کم چرب خرد شده و نیم فنجان کنسرو لوبیا به آن بیفزایید. میتوانید از لوبیا چیتی یا قرمز بهره ببرید. بوریتو را 30 ثانیه حرارت دهید و سپس روی آن از برشهای آووکادو بهره ببرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: راسخون
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37176

به "سه صبحانه سریع برای صبح ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه صبحانه سریع برای صبح ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید