سیاستمدار روس: آمریکا عامل انتشار ویروس کشنده کروناست

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک سیاستمدار روسی می گوید که آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد چین در پشت پرده شیوع ویروس مهلک کرونا در این کشور قرار گرفته است.

سیاستمدار روس: آمریکا عامل انتشار ویروس کشنده کروناست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر ژرینوفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه در یک نشست با دانشجویان و اساتید یک موسسه مطالعات بین المللی روسی می گوید که شیوع ویروس کرونا در چین فتنه انگیزی آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری وستینک، وی اضافه کرد: آیا این واقعا یک نوع ویروس جدید است یا یک رفتار توطئه گرانه؟ آمریکا تنها کسی است باید مورد سرزنش قرار بگیرد. آمریکایی ها می ترسند که نتوانند بر چین غلبه نمایند یا اینکه حداقل با آن ها در یک سطح قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، ژیرینوفسکی با بیان اینکه چنین اقدامات توطئه گرانه ای جدید نیست به ویروس های آنفلوآنزای پرندگان، و ویروس گوشت انگلیسی اشاره نمود و تاکید نمود که در عرض یک ماه همه چیز تمام شد. دارو ها فروخته شدند و افرادی میلیاردر شدند.

بحث شیوع بعضی بیماری ها و فراوری دارو های مخصوص برای درمان آن از سوی مافیای داروسازی در دنیا پیش از این نیز در محافل رسانه ای دنیا مطرح شده بود.

با وجود اظهارات این سیاستمدار روسی، مقامات چینی تا کنون در زمینه احتمال دست داشتن نیرو های خارجی در شیوع این بیماری مهلک در چین اظهار نظری ننموده اند.

اما باید به این مساله اشاره نمود که بازار بورس چین از ابتدای شروع این بیماری به میزان چشمگیری سقوط نموده است. این ویروس که همزمان با شروع تعطیلات سال نوی چینی گسترش یافته است بسیاری از فعالیت های و مراودات تجاری در چین را تعطیل نموده است و احتمالا ضرر های هنگفتی به بازار سرمایه و خدمات چین وارد خواهد نمود.

وزارت بهداشت چین امروز (یکشنبه) از ورود داروی ضدویروس کرونا به این کشور اطلاع داد و گفت که تا ساعاتی آینده، این دارو به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

بنا به گزارش رسانه های محلی، وزارت بهداشت چین اعلام نموده است که این دارو در حال طی کردن مراحل نهایی آزمایشات است و بعد از تکمیل این روندها، آزمایش آن بر روی انسان ها شروع خواهد شد.

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به 56 تن افزایش یافت و طبق گفته مقام های محلی تعداد افراد مبتلا به این ویروس در سراسر این کشور شرق آسیا به حدود دو هزار نفر رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12365

به "سیاستمدار روس: آمریکا عامل انتشار ویروس کشنده کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار روس: آمریکا عامل انتشار ویروس کشنده کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید