صدور ویزای توریستی عربستان برای 49 کشور

به گزارش مجله سلو بلاگ، عربستان سعودی برای کاهش وابستگی خود به نفت و رونق صنعت گردشگری خود برای اولین بار ویزای توریستی صادر می کند.

صدور ویزای توریستی عربستان برای 49 کشور

ایسنا: احمد الخطیب رئیس سازمان گردشگری عربستان سعودی با اشاره به این که باز شدن درهای این کشور به سوی گردشگران بین المللی لحظه ای تاریخی برای این کشور است گفت: از روز شنبه (28 سپتامبر) قابلیت درخواست ویزای آنلاین برای شهروندان 49 کشور فعال می شود.

وی همچنین عنوان کرد: سخت گیری در مورد پوشش زنان توریست را کاهش داده ایم اما آنها همچنان باید از لباس مناسب استفاده کنند. مطمئنا گردشگران از تماشای گنجینه های عربستان شامل پنج محوطه ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو، فرهنگ محلی و زیبایی طبیعی حیرت زده می شوند.

پیش از این تنها کارگران و خانواده وابسته به آنها و زائران حج می توانستند ویزای ورود به کشور عربستان را دریافت کنند و این کشور از سال گذشته فرآیند صدور ویزای موقت را برای شرکت در رویدادهای فرهنگی و ورزشی آغاز کرد.

عربستان سعودی که پیش از این درهای خود را تا حد زیادی به روی خارجی ها می بست، حالا گردشگری را در مرکز برنامه توسعه 2030 خود قرار داده است و میلیاردها دلار برای پا دریافت این صنعت هزینه کرده است و قصد دارد از این طریق وابستگی خود را به نفت کاهش دهد. همچنین قرار است 50 جزیره در دریای سرخ به مناطق گردشگری تبدیل شوند و یک پارک گردشگری نیز در ریاض افتتاح شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8866

به "صدور ویزای توریستی عربستان برای 49 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزای توریستی عربستان برای 49 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید