صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/اصفهان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور تیم صنعت فرش حداد امروز در سالن 17 شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان میزبان حریف خود افق قم بود که این ملاقات با نتیجه سه بر دو به سود میهمان به انتها رسید.

صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال مردان کشور با چند ملاقات همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، در سالن 17شهریور اصفهان، تیم صنعت فرش حداد میزبان تیم افق قم بود که در سرانجام تن به شکست 3بر 2 مقابل میهمان خود داد.

به گزارش خبرنگاران، صنعت فرش حداد با ترکیب اولیه آرمین صادقیان، مصطفی نجفی، علی ابراهیمی، آرمان رحیمی، عرفان مرادی، علی عبادی و امیرصفایی و سرمربیگری امیرهوشنگ شاه زمانی رقابت را آغاز کرد.

شاه زمانی سرمربی تیم صنعت فرش حداد، کادر فنی جوانی را در کنار خود دارد و سعی می نماید از بازیکنان بومی استان استفاده کند، اقدامی که شاید کمتر مربی چنین ریسکی کند.

در روزهایی که لیگ برتر والیبال تعطیل است طرفداران استقبال خوبی از این ملاقات داشتند و با پر کردن نیمی از سکوهای استادیوم به تشویق تیم اصفهانی پرداختند.

ست اول این ملاقات با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم افق قم به سرانجام رسید. در امتیازات ابتدایی ست دوم نیز تیم افق قم بازی را در دست داشت و اختلاف امتیاز را رفته رفته افزایش داد تا جایی که این ست را نیز با امتیاز 25 بر 14 به فزونی رسید.

در اواسط ست دوم چند طرفدار بانو به صندلی تماشاگران وارد شدند اما با توجه به قانون ممنوعیت حضور بانوان در سالن های ورزشی و مسابقات آقایان در اصفهان به سرعت با دخالت ماموران نیروی انتظامی و حراست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به خارج از سالن مسابقه راهنمایی شدند.

ست سوم، ست درخشش بازیکنان جوان فرش حداد بود تا در یک ماراتن سخت با نتیجه 28 بر 26 به پیروزی برسند و کار به ست چهارم کشیده گردد.

شاگردان شاه زمانی در ست چهارم انتقام سختی از قمی ها گرفتند و بازی را با اقتدار با نتیجه 25 بر 16 به نام خود کردند تا کار را به ست سرنوشت ساز پنجم بکشانند.

در نهایت پس از پنج ست رقابت پر فراز و نشیب تیم افق قم پیروز شد نتیجه بازی را سه بر دو به سود خود سرانجام دهد.

حواشی بازی:

- پیش از آغاز بازی مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد از رضا ایرانزاد رئیس کمیته مسابقات هیئت والیبال استان تقدیر کرد. ایرانزاد در بازی گذشته صنعت فرش حداد مقابل پاس گرگان پس از خیس شدن زمین مسابقه توسط بطری آب، سرمربی تیم پاس گرگان به سرعت، خود آغاز به خشک کردن زمین کرد.

- در سرانجام ملاقات درگیری شدیدی بین چند نفر از بازیکنان افق قم با خدمه سالن 17شهریور به وجود آمد که با دخالت مسئولان به سرانجام رسید که البته بازیکن قم به بیمارستان منتقل شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11793

به "صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند" امتیاز دهید

4 کاربر به "صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید