علت باز نشدن پیغام های اینستاگرام چیست؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، باز نشدن پیغام های اینستاگرام به خصوص زمانی که عجله دارید دایرکت خود را آنالیز کنید یک کابوس جدی است. اما باز نشدن پیغام های اینستاگرام علل مشخصی دارد.

علت باز نشدن پیغام های اینستاگرام چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، باز نشدن پیغام های اینستاگرام می تواند عللی معین داشته باشد بنابراین اگر هر چه به بخش دایرکت مراجعه کرددی و ناگهان از اینستاگرام به بیرون پرتاب شدید نترسید و نگران نشوید.

آپدیت لازم دارید

شاید اینستاگرام شما احتیاج به آپدیت دارد. بنابراین قبل از این که نگران شوید آپدیت اینستاگرام خود را آنالیز کنید. نباید فراموش کنید که همیشه برای آپدیت اینستاگرام بهتر است از نسخه های تایید شده در پلی استور یا اپ استور بهره ببرید.

آنالیز تنظیمات گوشی

شاید تنظیمات اپلیکیشن های گوشی شما به هم ریخته. بنابراین بهتر است سری به بخش تنظیمات بزنید و آنالیز کنید آیا تغییری در اپ های شما اتفاق افتاده یا خیر.

حجم گوشی

گاهی در گوشی های اندرویدی پر شدن حجم گوشی می تواند منجر به مختل شدن بسیاری از فعالیت های گوشی گردد. بنابراین بد نیست حجم گوشی خود را نیز آنالیز کنید.

آنتی ویروس ها

در برخی موارد نصب آنتی ویروس ها باعث می گردد، آنتی ویروس برنامه هایی مثل اینستاگرام را به عنوان ویروس شناسایی و حذف کند.

گوشی هنگ نموده

شاید اصلا مشکل به اینستاگرام مرتبط نیست و با یک ری استارت ساده بتوان مشکل هنگ کردن گوشی را حل کرد. بنابراین یک بار گوشی را ری استارت یا روشن و خاموش کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1713

به "علت باز نشدن پیغام های اینستاگرام چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت باز نشدن پیغام های اینستاگرام چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید