علیپور: مشکلم مالی نیست و تمام تلاشم را می کنم، با پرسپولیس قرارداد دارم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکل من با باشگاه مالی نیست و تمام توانم را داخل زمین به کار می گیرم.

علیپور: مشکلم مالی نیست و تمام تلاشم را می کنم، با پرسپولیس قرارداد دارم

به گزارش ، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شهرآورد 90 بیان نمود: خدا را شکر دربی به سود ما تمام شد و هواداران مسرور به خانه رفتند. پرسپولیس از موقعیت خود نهایت استفاده را برد و به پیروزی دست یافت.

او درباره موفقیت مهدی عبدی روی گل پرسپولیس اضافه کرد: او بازیکن جوانی است و خیلی مسرورم که امروز گل زد. عبدی خیلی زحمتکش است و از این بابت خیلی مسرور هستم.

علیپور در مورد افزایش نقدها از او به علت ناکامی در گلزنی اظهار کرد: یکسری اتفاقات افتاده که نمی خواهم بازشان کنم اما مشکل من مالی نیست و تمام تلاشم را می کنم. از دو هفته قبل تلاش کردم همه چیز حل شود و در حال حاضر نیز تمام تمرکزم را روی تمرین و بازی گذاشتم.

مهاجم پرسپولیس در انتها در واکنش به این سوال که آیا مشکل او مربوط به مسائل مالی است یادآور شد: من با پرسپولیس قرارداد دارم. این اتفاقات گذشته است و در حال حاضر خدمت پرسپولیس هستم. سعی می کنم خیلی خوب کار کنم و دوباره دل هواداران را شاد کنم.

همچنین مهدی شیری، مدافع پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در شهرآورد 90 گفت: خدا را شکر بازی را بردیم و مهم این بود که سه امتیاز بازی را گرفتیم. بازی درگیرانه بود اما خدا را شکر بازی را بردیم و نقطه عطف بازی هم کسب پیروزی بود.

مدافع پرسپولیس درباره گلزنی مهدی عبدی در این دیدار گفت: عبدی یکی از جوان های خوب تیم است و انشاالله این روند ادامه داشته باشد و سایر بازی ها را هم ببریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8658

به "علیپور: مشکلم مالی نیست و تمام تلاشم را می کنم، با پرسپولیس قرارداد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: مشکلم مالی نیست و تمام تلاشم را می کنم، با پرسپولیس قرارداد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید