فدراسیون کشتی همچنان در تلاطم، گوش شکسته ها در انتظار آرامش

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، پس از کنار گذاشتن حمید بنی تمیم از سرپرستی فدراسیون کشتی با رأی اعضای مجمع، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه فدراسیون، سکان سرپرستی کشتی را در دست گرفت. بعد از این تغییر و جابجایی پیش بینی می شد فضای نسبتاً آرام و باثبات کشتی، همچنان حفظ شود، اما رفته رفته شرایط به گونه ای رقم خورد که کلاف سردرگم انتخابات فدراسیون و اداره امور کشتی تا زمان برگزاری مجمع را پیچیده تر کرد.

فدراسیون کشتی همچنان در تلاطم، گوش شکسته ها در انتظار آرامش

هنوز زمان زیادی از حضور نعمتی در رأس امور فدراسیون کشتی نگذشته بود که وی مدیر روابط عمومی و سپس رئیس کمیته داوران را تغییر داد. این تغییرات در حالی با حکم نعمتی به عنوان سرپرست صورت گرفت که بسیاری از اهالی کشتی معتقد بودند وی با توجه به حکم سرپرستی و حضور موقت در این مسئولیت، اختیارات قانونی کافی برای این عزل و نصب ها را ندارد. در این بین برخی از منتقدان نیز از تذکر نناد لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی نسبت به این تغییرات خبر دادند و بحث تعلیق احتمالی کشتی ایران در صورت تکرار این موارد را پیش کشیدند.

از سویی دیگر، این فدراسیونِ بی رئیس که فعلاً توسط سرپرست اداره می شود، نایب رئیس هم ندارد؛ چرا که علیرضا رضایی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون هم روز گذشته به خبرنگار مهر گفت دیگر نایب رئیس نیست و فعلاً به همان سرمربیگری تیم کشتی آزاد امید بسنده می کند.

عجیب تر آنکه در این شرایط که فدراسیون کشتی از داشتن رئیس و نایب رئیس محروم است، زمزمه برکناری دبیر فدراسیون هم به حقیقت پیوست. بطوریکه رضا لایق یار دیرینه رسول خادم روز شنبه با حکم بهروز نعمتی جای خود را به محمداسد مسجدی داد.

به هر حال اهالی کشتی فارغ از هرگونه جانبداری از طیف و گروه خاصی برای ریاست فدراسیون کشتی، با دغدغه و نگرانی های فراوانی همراه هستند. آنها معتقدند رئیس فدراسیون باید هر چه سریع تر توسط مجمع عمومی کشتی انتخاب شود تا این وضعیت ناپایدار و متزلزل مدیریتی در ورزش اول ایران انتها یابد. آنها همچنان از متولیان وزارت ورزش گلایه دارند که دلیل این همه تأخیر و تعویق در انتخابات چه بوده و چرا با ادامه این روند، باعث اتفاقات حاشیه ای و رویارویی کاندیداها در فضای مجازی شدند.

رقابتهای جهانی و گزینشی المپیک شهریور ماه امسال در قزاقستان برگزار خواهد شد و در یک چشم بر هم زدن نیز نوبت به بازی های المپیک 2020 توکیو خواهد رسید؛ در نتیجه شرایط کنونی به هیچ وجه به صلاح کشتی نیست و ادامه روزهای بلاتکلیفی به پیچیده تر شدن اوضاع و شعله ور شدن آتش اختلافات درونی کشتی خواهد انجامید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4977

به "فدراسیون کشتی همچنان در تلاطم، گوش شکسته ها در انتظار آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی همچنان در تلاطم، گوش شکسته ها در انتظار آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید