فرشته ها با هم می آیند امروز در بازار کن نمایش داده می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سازمان سینمایی سوره با عرضه فیلم های سینمایی حق سکوت، میهمان داریم و فرشته ها با هم می آیند و آثار مستند، کوتاه و انیمیشن در بازار شصت و هفتمین جشنواره کن حضور دارد.

فرشته ها با هم می آیند امروز در بازار کن نمایش داده می شود

جمعه 26 اردیبهشت ماه حق سکوت ساخته محمدهادی نائیجی در سالن Palais B بازار کن نمایش داده شد و با استقبال خوب شرکت کنندگان بازار فیلم روبرو شد. حق سکوت اولین ساخته نائیجی است که در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر جایزه بهترین فیلمنامه در بخش نگاه نو را از آن خود کرد. پیش از اکران، بروشور اطلاعات حق سکوت میان کنندگان جشنواره های مختلف، خریداران و توزیع کنندگان که در سالن نمایش فیلم حضور داشتند، توزیع شد.

شنبه 27 اردیبهشت ماه فیلم میهمان داریم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور ساعت 17:30 به وقت محلی در سالن Palais D اکران شد. این فیلم با بازی پرویز پرستویی، آهو خردمند، سهیلا گلستانی، بهروز شعیبی و محمد و مهدی صادقی در مورد پدر و مادری است که سه فرزندشان شهید شده اند و تصمیم می گیرند تا تنها پسر جانباز خود را از آسایشگاه به خانه منتقل کنند. خبر آمدن یک میهمان گرانقدر، کار های زمین مانده و دلشوره پذیرایی، دغدغه های پیش روی آنهاست.

امروز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه فرشته ها با هم می آیند به کارگردانی حامد محمدی در بازار کن روی پرده می رود، این فیلم قرار است امسال در بخش رقابتی جشنواره شانگهای نیز روی پرده برود و عید فطر اکران در سینماهای ایران اکران عمومی شود.

تا به امروز کنندگان جشنواره های پوسان کره جنوبی، تسالونیکی یونان، مونترال، تورنتو، کمبریج انگلستان، جشنواره دبی، سیلک رود ایرلند، فرایبورگ سوئیس، چنار هند در غرفه سازمان توسعه سینمایی سوره حضور داشته اند. همچنین ملاقات هایی با توزیع کنندگانی از فرانسه، اندونزی، مالزی، کلمبیا، هند و … برگزار شده که طی آن، محصولات سازمان توسعه سینمایی سوره - فیلم های بلند، مستند و کوتاه - معرفی شده است.

در طول برگزاری بازار فیلم کن، غرفه سازمان توسعه سینمایی سوره میزبان تهیه کنندگان و تولیدکنندگانی از کشور های تونس، ایرلند، لبنان، اندونزی و … بوده و با این افراد مذاکراتی در رابطه با تولید مشترک اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14074

به "فرشته ها با هم می آیند امروز در بازار کن نمایش داده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشته ها با هم می آیند امروز در بازار کن نمایش داده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید