فوتبال دنیا، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از 11 سال

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - اولین مصاف بزرگ رقبای دیرینه فوتبال باشگاهی اسپانیا در فصل جاری بدون برترین گلزنان تاریخ این دو تیم برگزار می گردد.

فوتبال دنیا، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از 11 سال

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت لیونل مسی در بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل سویا، پیروزی 4 بر 2 کاتالان ها را تلخ کرد، چرا که ارزشمندترین بازیکن آنها، لیونل مسی به خاطر شکستن دست راستش سه هفته خانه نشین خواهد شد. طبق گزارش ESPN، مصدومیت کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا او را مجموعاً از حضور در 5 بازی آبی و اناری ها محروم می نماید.

اولین بازی بارسلونا بدون مسی، مصاف خارج از خانه با اینتر در روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست. بازی هایی که بارسلونا بدون مسی به میدان خواهد رفت اما شامل شامل ال کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده هم می گردد، دیداری که در بارسایی ها در آن میزبان رقیب دیرینه شان رئال مادرید خواهند بود. دوری 3 هفته ای ستاره بارسلونا از میادین

به این ترتیب برای اولین بار از روز 23 دسامبر سال 2007 مسی نخواهد توانست در ال کلاسیکو بازی کند. با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو، ستاره پیشین رئال مادرید هم تابستان سال جاری راهی یوونتوس شد، برای اولین بار در 11 سال اخیر ال کلاسیکو بدون حضور دو ستاره برتر حال حاضر فوتبال دنیا برگزار می گردد.

مسی علاوه بر بازی رفت تیمش مقابل اینتر و ال کلاسیکو، بازی برگشت بارسلونا مقابل نراتزوری در لیگ قهرمانان و بازی خارج از خانه مقابل رایو وایکانو و بازی خانگی برابر رئال بتیس در لالیگا را هم از دست خواهد داد و حتی ممکن است حضورش در بازی حساس خارج از خانه مقابل اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون هم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1397

به "فوتبال دنیا، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از 11 سال" امتیاز دهید

2 کاربر به "فوتبال دنیا، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از 11 سال" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از 11 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید