فوتبال دنیا، لوسین فاوره: بازیکنان تعویضی دلیل پیروزی ما بودند، نیمکت نشینی گوتسه دلایلی دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - لوسین فاوره عملکرد خوب بازیکنان تعویضی اش را دلیل پیروزی تیم فوتبال دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت می داند.

فوتبال دنیا، لوسین فاوره: بازیکنان تعویضی دلیل پیروزی ما بودند، نیمکت نشینی گوتسه دلایلی دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شب گذشته (جمعه) در هفته سوم بوندس لیگا موفق شد میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و فعلاً صدرنشین جدول باشد.

در این بازی اتفاق مهمی که رخ داد گلزنی پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی جدید بوروسیا دورتموند در اولین بازی او برای این تیم پس از انتقال قرضی اش از بارسلونا بود. هرچند مهاجم سابق والنسیا در این بازی مصدوم شد و ممکن است بازی سه شنبه شب زردپوشان وستفالن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

لوسین فاوره سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از این بازی به خبرنگاران گفت: تعویض هایی که انجام دادیم در نهایت تفاوت میان دو تیم را رقم زد. یادون سانچو اکس، ویتسل و پاکو آلکاسر به عملکرد ما قدرتی مضاعف دادند. گل دوم مان گلی زیبایی بود و بعد از آنکه پیش افتادیم، تیم دیگر خیلی خوب داشت بازی می کرد.

فاوره با اشاره به وضعیت آلکاسر ادامه داد: پاکو 10 روز است که اینجا حضور دارد. او در خلال بازی های ملی یک بازی دوستانه برای ما تنها 65 دقیقه بازی کرد چون در یکی دو سال گذشته او بازی های زیادی انجام نداده است. او از نظر ریتم بازی هنوز مشکل دارد. متأسفانه او پس از بازی دردی عضلانی احساس می کرد اگرچه ما هنوز مطمئن نیستیم که وضعیت او چگونه است.

در حالی که سانچو و الکاسر به خاطر عملکردشان از سوی فاور مورد تمجید قرار گرفتند، ماریو گوتسه برای سومین هفته متوالی 90 دقیقه روی نیمکت نشست. حذف این بازیکن 26 ساله از ترکیب دورتموند سؤالی بود که فاور اینگونه به آن پاسخ داد: نیمکت نشینی گوتسه با سیستم بازی ما و سیستم بازی حریف مرتبط است اما مهمترین دلیل آن شیوه ای بود که ما برای این بازی آماده گردیده بودیم.

به نظر نمی رسد که نیمکت نشینی گوتسه در بایرن مونیخ زیادی به طول بینجامد چرا که بازی شب گذشته دورتموند اولین بازی از 7 بازی این تیم در بازه زمانی 22 روزه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 870

به "فوتبال دنیا، لوسین فاوره: بازیکنان تعویضی دلیل پیروزی ما بودند، نیمکت نشینی گوتسه دلایلی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوسین فاوره: بازیکنان تعویضی دلیل پیروزی ما بودند، نیمکت نشینی گوتسه دلایلی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید