مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می شویم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: عدم حضور استوکس و اروین تاثیری در تیم ندارد.

مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می شویم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی با اشاره به شرایط مطلوب تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر آمادگی تیم در سطح قابل قبولی واقع شده است و تمرینات منظمی را طی هفته اخیر پشت سر گذاشته اند.

او درباره غیبت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید نمود: همواره گفته ام که تراکتور هیچ گاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار نمایند. در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق العاده است، به صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز به خاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته اند.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه نمود: طرفداران مطمئن باشند که تراکتور بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی ها حاضر می گردد چرا که تیم ما 22 بازیکن فوق العاده و ستاره دارد که سطحشان اگر بالاتر از آن دو بازیکن نباشد، قطعا کمتر هم نیست.

وی با بیان این که به علاقه طرفداران تراکتور به استوکس و اروین واقف است، تاکید نمود: برای بازی مقابل پرسپولیس 22 استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

زنوزی همچنین در خصوص تکمیل ترکیب تیم در ادامه مسابقات، گفت: با تمامی محدودیت هایی که ابتدای فصل با آن روبرو بودیم، از دیر تحویل دریافت باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ برتری و خارجی و ... سعی کردیم تیمی قدرتمند آماده کنیم اما با این حال هر چند شاید هم اکنون نیز طرفداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده آل من فاصله دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در انتها اظهاراتش بیان نمود: ان شاءالله با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1909

به "مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید