محله سرخه حصار صاحب مجموعه ورزشی می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در محله سرخه حصار منطقه 13 ساخته می گردد.

محله سرخه حصار صاحب مجموعه ورزشی می گردد

دبیر شورایاری محله سرخه حصار دراین باره گفت: قبل از انتقال پایانه مسافربری شرق به مکان فعلی، جنب بیمارستان شهید لواسانی، یک زمین ورزشی در محدوده جدید پایانه شرق قرار داشت که تا حدودی جوابگوی نیازهای جمعیت ورزش دوستان محله بود. اما با شروع ساخت پایانه و تخریب آن زمین، فضای مناسب برای ورزشکاران محله به ویژه جوانان و نوجوانان از بین رفت. محمود معنوی اضافه نمود: از این رو با پیگیری شورایاران و درخواست مردم، این مجموعه ورزشی به مساحت 2 هزارمترمربع با تأمین اعتبار و بودجه لازم در زمین خالی و بدون استفاده جنب بوستان مهربان ساخته می گردد.

او ادامه داد: این مجموعه ورزشی در 5 طبقه ساخته می گردد و همه امکانات مرتبط با رشته های ورزشی مختلف از جمله بدنسازی، توپی، هوازی، رزمی و... در اختیار دوستداران ورزش قرار می گیرد. همچنین این مجموعه ورزشی به استخر، سونا و جکوزی نیز تجهیز خواهد شد. معنوی گفت: این مجموعه با هدف افزایش سرانه ورزشی در محله، تشویق شهروندان به ورزش، ارائه خدمات مطلوب و افزایش رفاه حال آنها در این محله ایجاد می گردد تا شهروندان از امکانات ورزشی مناسبی بهره مند شوند.

دبیر شورایاری محله سرخه حصار اضافه نمود: ورزش دوستان مجبور بودند برای انجام فعالیت های ورزشی به اماکن محله های همجوار یا باشگاه های خصوصی بروند و این موضوع برای افراد کم توان اقتصادی، بسیار سخت است. در حال حاضر تنها امکانات ورزشی محله هم 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در بوستان جنگلی سرخه حصار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2799

به "محله سرخه حصار صاحب مجموعه ورزشی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله سرخه حصار صاحب مجموعه ورزشی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید