مدل پارتیشن نو اتاق نشیمن مناسب آپارتمان های کوچک

به گزارش مجله سلو بلاگ، استفاده از مدل پارتیشن تازه در اتاق نشیمن گزینه ای ایده آل برای افرادی است که می خواهند محدوده نشیمن را از آشپزخانه و اتاق غذاخوری جدا نمایند بدون اینکه فضای نشیمن خیلی بسته و تاریک بنظر آید. در تزیین دکوراسیون داخلی معمولا موقعیت هایی پیش می آید که کارایی یک اتاق نشیمن را باید فدا تا کرد تا به زیبایی و جذابیت آن اضافه کرد.

مدل پارتیشن نو اتاق نشیمن مناسب آپارتمان های کوچک

در دوره ای زندگی می کنیم که استفاده از پلان باز به امری مرسوم و ضروری بدل شده است، افزودن وسایلی مانند فرش، قالی، لوستر، چراغ و آباژور زمینی و کوسن های رنگارنگ، به ما اجازه می دهند تا این جذابیت را به روشی ساده، سریع و کم هزینه به دکوراسیون نشیمن اضافه کنیم. اما آنهایی که علاقه دارند فضای اتاق نشیمن جدا از سایر اتاق های منزل باشد و از طرفی نمی خواهند دیواری به دور آن کشیده شده و خیلی بسته بنظر بیاید، استفاده از پارتیشن برترین و کم هزینه ترین راه خواهد بود.

پارتیشن های هوشمندانه طوری طراحی شده اند که دقیقا همان چیزی را که می خواهید به شما ارائه می دهند. نور به راحتی می تواند از آنها عبور کند و از لحاظ بصری هم با اینکه فضاها را از یکدیگر جدا نموده و مرز مشخصی به آنها می دهد اما باز هم وحدت و یکپارچگی دکوراسیون داخلی خانه را حفظ می نماید. برترین قسمت ماجرا اینجاست که پارتیشن های زیادی برای انتخاب در بازار وجود دارند. عکس های زیر تعدادی از خلاقانه ترین مدل های پارتیشن برای اتاق نشیمن را نشان می دهد که باعث می شوند حتی شما هم در تزیین دکوراسیون خود تنو نظر کنید.

استفاده از پارتیشن برای افزودن فضای ذخیره سازی و قفسه برای نگهداری لوازم خانه یک ایده بسیار مناسب و هوشمندانه است. اگر در آپارتمان های امروزی در شهرهای عظیم زندگی می کنید با این کار نهایت استفاده را از فضای کوچک خود برده اید. هدف اینجا جدا کردن اتاق نشیمن از آشپزخانه و ناهارخوری است بدون اینکه یکپارچگی دکوراسیون خانه بهم بخورد. استفاده ترکیبی از کابینت های بسته در قسمت پایینی و قفسه های باز در قسمت بالایی پارتیشن، انتخابی هوشمندانه است زیرا هم نور را بخوبی از خود عبور می دهد و هم ارتباط بصری اتاق نشیمن با سایر اتاق ها حفظ می گردد.

مواقعی که احتیاجی به فضای ذخیره سازی و کاربردهای چندگانه نیست تنها باید بروی طراحی زیبا و شیک پارتیشن توجه کنید. اگر چنین شرایطی دارید باید تمرکز خود را بروی افزودن پارتیشنی با طراحی ویژه در اتاق نشیمن بگذارید تا با این کار جذابیت و زیبایی محیط را افزایش دهید. همانطور که می دانید بیشتر نشیمن های امروزی طرحی مدرن و ظریف دارند بنابراین قرار دادن پارتیشنی با ترکیب شیشه، فلز و حتی چوب برای چنین دکوراسیون هایی می تواند برترین گزینه باشد. حتی برخی مواقع یک پارتیشن فلزی ساده و ظریف هم برای نشیمن های مدرن کافی است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل پارتیشن چوبی برای دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی کوچک

پارتیشن بندی دکوراسیون داخلی با مدل دکوراتیو و زیبا / پارتیش بندی منزل

دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی

مدل پارتیشن منزل با طرح های زیبا مناسب برای هر مکانی

اما شاید یکی از مدرن ترین ایده ها برای قرار دادن پارتیشن در اتاق نشیمن استفاده از دیوارهای شیشه ای کشویی یا تاشونده بین اتاق نشیمن و اتاق خواب در آپارتمان های کوچک باشد. برای افزودن فضای خصوصی بیشتر در مواقع مورد احتیاج می توانید از پرده بروی دیوار بهره ببرید تا هر موقع که خواستید انها را کشیده یا جمع کنید. استفاده از پنل های شیشه ای همراه با چهارچوب های فلزی، ظاهری کاملا صنعتی و مدرن به دکوراسیون خانه می دهد و سریعا هم مورد توجه حضار و مهمانان قرار خواهد گرفت.

پارتیشنی که برای یک فضا مناسب است ممکن است برای خانه دیگر با شرایط مشابه مناسب نباشد. فاکتورهایی از قبیل میزان و سبک طراحی عواملی تاثیر گذار هستند و در بازار هم انواع بسیار متفاوتی از آنها فراوری می گردد اما اگر هیچکدام از مدل ها بکارتان نیامد می توانید از مدل های سفارشی استفاده نموده و طرح های اولیه خود را از روی انواع متعدد مدل پارتیشن نو و خلاقانه آورده شده در زیر پایه ریزی کنید. می توانید مدل های طراحی شده خود مانند میز تلویزیون یا قفسه کتاب را به نجاری حرفه ای سفارش بدهید تا دقیقا به همان چیزی که دنبالش هستید، دسترسی پیدا کنید.

مدل پارتیشن نو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35307

به "مدل پارتیشن نو اتاق نشیمن مناسب آپارتمان های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل پارتیشن نو اتاق نشیمن مناسب آپارتمان های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید