مراکز خرید دهلی

به گزارش مجله سلو بلاگ، هر گردشگری که تور دهلی را انتخاب می نماید، خرید در اولویت سفر او قرار می گیرد. کالاهایی مثل جواهرات، فرش، صنایع دستی، سنگ های گرانبها، ابریشم و نقره جات را میتوان در پایتخت هند تهیه کرد. بازار کونات پالاس، کارول باغ، ساروجینی و چندی چوک ، اصلی ترین مراکز خرید دهلی به شمار می روند.

مراکز خرید دهلی

دهلی از دوران قرون وسطی تابحال، مهمترین مرکز تجاری در شمال هند بوده است. بسیاری از مناطق خرید دهلی مثل شیخ سرای، یوسف سرای اسم هایشان را از شهرهای قدیمی و تجاری دهلی گرفته اند. امروزه به جای شهرهای خرید، مجتمع های خرید و مراکز عمده فروشی به شکل مدرن و امروزی در سراسر شهر دهلی به وجود آمده است.

مراکز خرید دهلی

منطقه خرید بابا خارک سینگ مارک در نزدیکی خیابان مجلس پر از مغازه ها و فروشگاه های رنگارنگ می باشد که صنایع دستی ایالت های مختلف هند با قیمت مناسب و تحت کنترل دولت به فروش می رسد. ویژگی شاخص بازارهای دهلی این است که هر مرکز خرید یک خصوصیت منحصر به فرد و نوآورانه دارد. به طور مثلا هاس خاس، کونات پالاس، و چندی چوک ، جاذبه های تاریخی دهلی را به نمایش می گذارند.

بهترین راه برای آشنایی با فرهنگ و سنت های مردم دهلی، قدم زدن در بازارهای این شهر می باشد چرا که فرهنگ مردم محلی را به هنگام خرید میتوان از نزدیک دید. بعضی از بهترین مراکز خرید دهلی عبارتند از:

  • بازار پالیکا
  • مرکز خرید کونات پالاس
  • بازار ساروجینی
  • بازار لاجپات ناگار

و…

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: لذت سفر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6391

به "مراکز خرید دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید