معاون ترامپ از چیزی دفاع می کرد که غیرقابل دفاع بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کاملا هریس معاون جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 شب گذشته به وقت محلی (04:30 بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران) در شهر سالت لیک سیتی ایالت یوتا در ادامه جنگ قدرت برای کسب آرای بیشتر با یکدیگر به مناظره پرداختند. این مناظره با واکنش رسانه های دنیا روبرو بود.

معاون ترامپ از چیزی دفاع می کرد که غیرقابل دفاع بود

خبرگزاری فرانسه در این باره اعلام نمود: در واقع مناظره مایک پنس و کامالا هریس پیروز آشکار نداشت، آن هم در زمانی که جمهوری خواستار با توجه به عقب ماندن شان در نظرسنجی ها، به چنین پیروزی احتیاج دارند.

شبکه تلویزیونی اِن بی سی نیوز هم در این باره اعلام نمود: مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در این مناظره ادعاهای بی اساس ترامپ درباره کوشش دموکرات ها برای تقلب در انتخابات سوم نوامبر با بهره گیری از آرای پُستی را تکرار کرد.

خبرگزاری بی بی سی عربی هم با پوشش مناظره مذکور در این باره اعلام نمود: پنس و هریس در مناظره پیروز نبودند. درگیری میان نماینده دو نامزد انتخاباتی پیرامون کرونا زمانی بالا گرفت که کاملا هریس معاون جو بایدن خطاب به پنس گفت: فشل ترین دولت تاریخ آمریکا دولت ترامپ است. معاون ترامپ هم در پاسخ تأکید کرد: برنامه بایدن برای مبارزه با کرونا سرقت طرح دولت کنونی آمریکا است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز در گزارشی اعلام نمود: هریس پیروز مناظره در برابر پنس بود. این موضوع را می توان در نتیجه افکار سنجی این رسانه در میان مردم آمریکا به نظاره نشست.

شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی هم در این خصوص اعلام نمود: سرسختی و نکته سنجی هریس باعث شد تا پنس مجبور به اتخاذ موضعی دفاعی بشود.

نشریه فرانسوی لوموند نیز درباره این مناظره اعلام نمود: در جریان مناظره، مایک پنس 93 بار رقیب خود را هدف حمله لفظی قرار داد و 16 بار هم صحبت های وی را قطع کرد؛ از سوی دیگر کاملاً هریس نیز 84 حمله لفظی انجام داد و 9 بار صحبت های طرف مقابل را قطع کرد.

روزنامه انگلیسی گاردین در واکنش به مناظره مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا و کاملا هریس معاون جو بایدن رقیب دموکرات وی اعلام نمود: پنس برای خوشحال کردن ترامپ کوشش کرد از چیزی که قابل دفاع نبود، دفاع کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23218

به "معاون ترامپ از چیزی دفاع می کرد که غیرقابل دفاع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ از چیزی دفاع می کرد که غیرقابل دفاع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید