معتبرترین برندهای خودرو دنیا معرفی شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، طبق روال هر ساله معتبرترین برندهای خودرو دنیا معرفی شدنده اند و این بار یکی از خودروسازان ژاپنی توانست رتبه اول را کسب کند.

معتبرترین برندهای خودرو دنیا معرفی شدند

خبرنگاران - شرکت خودروسازی مزدا برای اولین بار در صدر فهرست سالانه نشریه گزارشات مصرف کنندگان درباره معتبرترین برندهای خودروی دنیا قرار گرفته است.

شرکت خودروسازی مزدا برای اولین بار در صدر فهرست سالانه نشریه گزارشات مصرف کنندگان Consumer Reports درباره معتبرترین برندهای خودرو قرار گرفته است.

معتبرترین برندهای خودرو دنیا

در این فهرست که به تازگی منتشر شده است، چهار خودروساز دیگر دنیا از جمله بی ام و، سوبارو، پورشه و هوندا در میان پنج برند برتر بودند.

آلفا رومئو نیز با حضور در مکان آخر در فهرست 32 برند خودروسازی، نتوانست به شهرت خود برای قابلیت اطمینان بودن کمکی کند.

کمی جلوتر از آلفا، لندرور، میتسوبیشی ، جیپ و لینکلن قرار داشتند.

برخلاف بیشتر نشریه های ماشین و خودرو، گزارشات مصرف کنندگان در واقع خودروهای مورد آزمایش خود را خریداری می نماید و این کار را به صورت ناشناس انجام می دهد. همچنین از مشترکین خود نیز نظرسنجی می نماید.

بهترین برندهای سال گذشته پورشه و جنسیس بودند، اما جنسیس سال جاری 13 پله در این لیست سقوط کرد. لینکلن از این هم بدتر بود و با 15 پله سقوط به صندلی 28 ام رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت فناوری تسلا که سازنده خودروهای برقی است، از صندلی یازدهم به شانزدهم سقوط کرد. این در حالی است که برند تسلا هنوز هم از مینی، کیا و فولکس واگن معتبرتر است.

پرفروش ترین خودروساز دنیا در سال 2020

البته این فهرست جدا از فهرست پر فروش ترین خودروساز در دنیا است.

با وجود شیوع ویوروس کرونا در سال 2020 و کاهش فراوری محصولات، تویوتا توانسته است به فروش دنیای 9/5 میلیون خودرو در سال 2020 برسد.

مجموع عرضه برای برندهای زیرمجموعه فولکس واگن، 9/3 میلیون دستگاه بوده است.

طی 20 سال اخیر، غول های سه قاره، شامل تویوتا، فولکس واگن و جنرال موتورز، صندلی پرفروش ترین گروه خودروساز دنیا را در اختیار داشته اند.

بنابر اعلام رسمی تویوتا، فروش محصولات این گروه خودروسازی در سال 2020 نسبت به سال قبل، 11/3 درصد کاهش داشته و به عدد 9/528 میلیون دستگاه رسیده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: بیت ران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29574

به "معتبرترین برندهای خودرو دنیا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتبرترین برندهای خودرو دنیا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید