معرفی شهربازی استانبول İsfanbul

به گزارش مجله سلو بلاگ، شهربازی استانبول (اسفانبول) Theme Park Isfanbulکه پیش از این به نام شهر بازی ویالند Vialand شناخته شده است بزرگترین شهر بازی و پارک مفهومی استانبول است که در محله ایوپ Eyup در نزدیکی گلدن هرن واقع شده است. این مجموعه که در فضایی بالغ بر 120 هزار متر مربع ساخته شده است قسمت هایی چون یک شهر بازی بسیار مجهز، مرکز خریدی بزرگ و یک هتل بسیار خوب را در خود جای داده است.شهر بازی Park Amusementجذاب ترین قسمت این پارک مفهومی می باشد که 27 نوع سرگرمی از جمله رولر کسترها و ترن های هوایی آبی و … را در بر می گیرد.در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا با شهربازی استانبول بیشتر آشنا شوید.

معرفی شهربازی استانبول İsfanbul

بخش های مختلف شهربازی اسفانبول:

ترن نفس گیر (Nefekesen)

در همان لحظات ابتدایی حضور در پارک، بدون اتلاف وقت و فکر کردن به سراغ هیجان انگیزترین قسمت اسفانبول بروید. در تعریف از این غول ریلی کافیست بگوییم که تنها در 3 ثانیه به سرعت 110 کیلموتر در ساعت خواهید رسید، هیجانی وصف ناشدنی و نفس گیر در انتظار شما خواهد بود. برای راعیت نکاتی ایمنی حداقل قد افراد برای استفاده از آن را 140 سانتی متر در نظر گرفته اند.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

چرخش 360

هیجان ناشی از این بازی فراموش نشدنی است. در ابتدا فقط حرکات بالا و پایین اهرم مرکزی را تجربه می کنید، بعد از گذر چند ثانیه شما به صورت 360 درجه در آسمان به چرخش در خواهید آمد، اما صبر کنید! هیجان اصلی زمانی شروع می گردد که جایگاه شما در حال حرکت و در کسری از ثانیه به دور خود می چرخد، زمین و آسمان در این لحظه یکی می شوند. دارای محدودیت قد 140 سانتی متر است.

رودخانه وحشی (Çilgin Nehir)

رودخانه وحشی از دیگر بازی های هیجان انگیز و محبوب شهربازی ویالند است. در حالی که در قایقی نشسته اید در رودخانه ای خروشان سرازیر می شوید و در طول راستا 700 متری آن از آبشاری جذاب می گذرید. این قایق ها 9 نفره اند و شما می توانید به همراه دوستان و خانواده هیجان بازی را تجربه کنید. محدودیت قد 120 سانتی متری دارد.

برج عدالت (Adalet Kulesi)

خود را آماده کنید تا در ارتفاعی 50 متری چشم انداز فوق العاده پارک را ببینید، چشم اندازی که با چاشنی آدرنالین همراه است و شما در حالی که بر روی جایگاه نشسته اید با چنان سرعتی به سمت بالا می روید که احساس می کنید از توپ های جنگی پرتاب شده اید.شاید نام آن برای شما عجیب باشد، اما باید بدانید که برگرفته از برجی به همین نام در کاخ توپکاپی است. دارای محدودیت قد 130 است.

سرسره وایکینگ (Viking)

همانطور که اشاره نمودیم، این مجوعه فقط به شهربازی محدود نمی گردد و بخش بزرگی از آن را پارک آبی تشکیل داده است. در این بازی می توانید سوار بر سرسره وایکینگ در سقوطی ناگهانی و غیرقابل پیش بینی از ارتفاع 15 متری به سمت دریاچه سرازیر شوید.

بازی های مجموعه اسفانبول تمام نشدنی هستند و می توان از میان محبوب ترین ها به جهانگرد کوچک(Minik Kaşifler)، پرندگان دیوانه و سفر جذاب((Çilgin Kuşlar، قطار معدنچی کوچک(Küçük (Madenciler، رویای فاتح((Fatihin Rüyasi و چرخ و فلک (Atli Karinca) اشاره نمود.همچنین این شهربازی دارای امکانات رفاهی نظیر چندین رستوران و کافه، اینترنت وای فای رایگان، فروشگاه های متنوع خرید و قطار شهربازی است و در مجموع می توان گفت هر فردی با هر سلیقه ای جذب این پارک می گردد و می تواند چندین ساعت را بدون احساس خستگی در آن بگذراند.

چگونه به اسفانبول برویم؟

این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد.بهترین راه برای رسیدن به این مکان و بازگشت از آن استفاده از شاتل رایگان این مجموعه است که در میدان تکسیم توقف دارد (به نقشه حمل و نقل میدان تکسیم مراجعه کنید). این شاتل بین ساعت 10 تا 15 در این مکان توقف دارد.

قیمت بلیط این شهربازی به چند صورت مشخص شده است که شامل :

  • بلیط روزانه (30.85 دلار برای هر بزرگسال و 29.12 دلار برای بچه ها 4 تا 14 سال)
  • بلیط پارک جنگلی، سیاه چال و سافاری (8.62 دلار برای 4 سال به بالا)
  • بلیط سالانه (34 دلار برای افراد بالای 15 سال)
  • پارک جنگلی (4.31 دلار برای همه سنین سنین بالای 4 سال)
  • سیاه چال (3.45 دلار برای همه سنین بالای 4 سال)
  • سافاری (3.45 دلار برای همه سنین بالای 4 سال)

مقالات بیشتری بخوانید :

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8948

به "معرفی شهربازی استانبول İsfanbul" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهربازی استانبول İsfanbul"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید