مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتوبوس خودران نیوسات ولز تا جاسوسی دستیار صوتی گوگل

به گزارش مجله سلو بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتوبوس خودران نیوسات ولز تا جاسوسی دستیار صوتی گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده در یک رشته توییت اعتراضی به موضوع بیت کوین و سایر ارزهای دیجیال پرداخته و از موضعی انتقادی به این نوع ارزها نگاه نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران در نیوسات ولز یک اتوبوس خودران طراحی نموده اند که می تواند با یاری تلفن هوشمند کاربران مسیرهای حرکت خود را طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشهایی تایید نشده نشان می دهند که گوشی تاشو روند طراحی مجدد یا باز طراحی را پشت سر گذاشته است. این گوشی تاشو در شرایطی آماده ورود به بازار می گردد که بر خلاف دفعه نخست رونمایی، رقبایی جدی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل در اعلامیه ای رسمی اعلام نموده است که صدای بعضی از کاربران هنگامی که دستورات صوتی را به دستیار های صوتی گوگل ارائه می نمایند ضبط می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهای جدیدی که درباره گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده است، این گوشی با هدفون لغو نویز رونمایی می گردد و این خبری خوش برای افرادی است که علاقه زیادی به موسیقی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در شرایطی که نسخه بتای چهارم اندرویدQ طی ماه گذشته منتشر شد. در مدت کوتاهی پس از آن که گزارشاتی مرتبط با ایرادات این نسخه منتشر شده است، نسخه جدیدی از اندروید Q ارائه شد که درواقع نسخه پنجم اندروید Q بتا محسوب می گردد. اما به نظر می رسد این نسخه نیز به بن بست خورده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6250

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتوبوس خودران نیوسات ولز تا جاسوسی دستیار صوتی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتوبوس خودران نیوسات ولز تا جاسوسی دستیار صوتی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید