مورچه خوار مخاطب را به سینما می کشاند، در هیچ شرایطی حاضر نیستم این فیلم را تنها اکران آنلاین کنم

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهیه کننده مورچه خوار که تقاضا اکران این فیلم در سینما ها را دارد، می گوید هرگز و در هیچ شرایطی حاضر نیست این فیلم را تنها اکران آنلاین کند چراکه قابلیت آن بالا است.

مورچه خوار مخاطب را به سینما می کشاند، در هیچ شرایطی حاضر نیستم این فیلم را تنها اکران آنلاین کنم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش روز گذشته 7 تیرماه گفت که سه فیلم زد و بند، سیاه باز و مورچه خوار برای نمایش در سینما ها اعلام آمادگی کرده اند همین موضوع باعث شد به سراغ کیان باباییان تهیه کننده فیلم سینمایی مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو که یکی از فیلم های متقاضی اکران است، برویم.

وی درباره دلیل این تصمیم اظهار کرد: مورچه خوار به واسطه سوژه و داستانی که دارد، موقعیت روز را در 2 سال پیش به تصویر کشیده است البته این داستان از دوران خود جلوتر بوده است، اما باتوجه به اینکه سوژه فیلم درباره اینستاگرام است، اثر به روزی است که من فکر می کنم از همه نظر برای اکران شدن در شرایطی که قرار باشد سینما ها رونق بگیرد، مناسب تر از آثار دیگری است که ادعای کمک به سینما را دارند چراکه به لحاظ بعد داستانی و ساختاری می تواند مخاطب را به سینما بکشاند و به همین دلیل درخواست اکران داده ام.

تهیه کننده مورچه خوار ادامه داد: من چهارشنبه 2 تیرماه که مساله حمایت از اکران فیلم ها مطرح شد، تقاضای اکران مورچه خوار را کردم، اما این روز ها زمزمه هایی درباره موج پنجم کرونا شنیده می شود و اگر دوباره گرفتار شرایط شدید کرونا شویم قطعا فیلم اکران نخواهد شد.

باباییان تاکید کرد: امیدوارم با تسریع در امر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق مردم گرفتار موج پنجم کرونا نشویم.

وی با اشاره به اینکه مدعی است مورچه خوار هم بار داستانی و هم ساختار بسیار خوبی دارد، بیان نمود: در حال حاضر یکی از معضلات بزرگ جامعه ما اینستاگرام و فرهنگ استفاده از فضای مجازی است که این فیلم در نوع خود یکی از بهترین هاست که قصد دارد فرهنگ مدیریت آن را در جامعه جا بیندازد.

تهیه کننده مورچه خوار با بیان به اینکه این فیلم 2 سال است که منتظر اکران است، گفت: فیلم های دیگری که برای اکران تقاضا می دهند، فیلم های خوبی هستند، اما معتقدم مورچه خوار از دیگر فیلم ها قابلیت بالاتری دارد و حیف است که سوژه آن قدیمی شود.

باباییان در پایان درباره اکران آنلاین مورچه خوار شرح داد: هرگز و در هیچ شرایطی حاضر نیستم این فیلم را تنها اکران آنلاین کنم چراکه قابلیت آن بالا است و پیش بینی من این است اگر با اکران فیلم ما موافقت شود، مورچه خوار در دهه دوم ماه صفر روی پرده سینما برود.

مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی کیان بابائیان مهرماه 98 جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری آن اواخر آبان همان سال به پایان رسید.

نسرین مقانلو، رضا شفیعی جم، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، خاطره حاتمی، سارا منجزی پور و ایمان اشراقی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمق ها را معروف نکنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 34116

به "مورچه خوار مخاطب را به سینما می کشاند، در هیچ شرایطی حاضر نیستم این فیلم را تنها اکران آنلاین کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورچه خوار مخاطب را به سینما می کشاند، در هیچ شرایطی حاضر نیستم این فیلم را تنها اکران آنلاین کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید