مورینیو: امباپه ارزشمندترین بازیکن جهان است

به گزارش مجله سلو بلاگ، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین منچستریونایتد معتقد است ستاره 20 ساله پاری سن ژرمن شایسته تبدیل شدن به گرانقیمت ترین بازیکن جهان است.

مورینیو: امباپه ارزشمندترین بازیکن جهان است

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه که پیش از تولد 21 سالگی اش تا کنون عناوینی همچون قهرمانی در جام جهانی و 2 قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه را تجربه کرده و با 55 گل زده در سطح اول فوتبال باشگاهی فرانسه، جوانترین بازیکن تاریخ لوشامپیونه است که به 50 گل زده در لوشامپیونه رسیده است، مورد تحسین آقای خاص قرار گرفت.

ژوزه مورینیو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی این اسپورت در تمجید از ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن گفت: وقتی در مورد آینده بازیکنی همچون امباپه صحبت می کنید، نیازی نیست که بگوییم در پنج یا 10 سال آینده چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. تنها باید روی حال کیلیان تمرکز کرد، بازیکنی که واقعاً فوق العاده است.

سرمربی پیشین تیم های منچستریونایتد و اینتر در ادامه گفت: به نظرم با توجه به سنی که کیلیان دارد و با توجه به اینکه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو بالای 30 سال هستند و نیمار نیز 27 ساله است، وقتی وارد بازار نقل وانتقالات می شوید و سن نیز فاکتور مهمی است، فکر می کنم امباپه ارزشمندترین بازیکن جهان است.

آقای خاص ادامه داد: در هر نقل وانتقال فرضی، او گرانقیمت ترین بازیکن حال حاضر فوتبال است. از حیث کیفیت هم کیلیان باور نکردنی است و همین یک کلمه برای توصیف او کافی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3531

به "مورینیو: امباپه ارزشمندترین بازیکن جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: امباپه ارزشمندترین بازیکن جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید