مونتلا: یوونتوس قوی تر از فیورنتینا بود و شایسته صعود

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: سرمربی بنفش پوشان فلورانس با اعتراف به قوی تر بودن یوونتوس در مصاف با مردان او، بانوی پیر را شایسته صعود به فینال جام حذفی ایتالیا دانست.

مونتلا: یوونتوس قوی تر از فیورنتینا بود و شایسته صعود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فیورنتینا نتوانست از پیروزی ارزشمندی که دو ماه پیش در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه یوونتوس کسب کرده بود محافظت کند و با قبول شکست خانگی 3 بر صفر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر2 باخت و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا که شاگردانش در دور رفت اولین شکست خانگی یوونتوس را از ماه آوریل سال 2013 رقم زده بودند، اعتراف کرد که یوونتوس تیم برتر میدان در بازی برگشت بوده است.

او در گفت وگو با شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: می دانستیم که با تیمی قدرتمند روبه رو هستیم. بازی رفت تنها نیمی از مبارزه ما بود و در بازی برگشت آن عملکردی که می خواستیم را ارائه نکردیم. یوونتوس لایق پیروزی و صعود بود هرچند که برخی چیزها هم به سود این تیم پیش رفت. حتی شوت های بلوکه شده هم به نفع این تیم بود و این وضعیت از نظر روانی تأثیر زیادی روی بازیکنان می گذارد.

مونتلا ادامه داد: مردود اعلام شدن گل زودهنگام محمد صلاح واقعاً ما را مأیوس کرد چون برخوردی که او با بازیکن یوونتوس داشت واقعاً در حدی نبود که او را به زمین بیندازد. به هر حال در مجموع یوونتوس سزاوار کسب پیروزی بود. فیورنتینا در جریان بازی آنقدرها هم بد کار نکرد اما این یوونتوس بود که بازی بهتری ارائه کرد و برخلاف ما از تمام موقعیت هایش بهره برد. ما در میانه میدان برابر تیمی مانند یوونتوس از نظر فیزیکی واقعاً تحت فشار قرار گرفتیم و تحت سلطه این تیم بودیم. گلی که در انتها نیمه اول به ثمر رسید باعث اُفت ما شد. مسلماً برابر تیمی مانند یوونتوس با چنین قدرت بدنی بالایی، کار بسیار پیچیده تر می شود اما تیم من می خواست گل بزند و تا سوت انتها به مبارزه اش ادامه داد.

ستاره پیشین خط حمله تیم رم در انتها عنوان کرد: گاهی اوقات شما باید به فزونی حریف تان اذعان داشته باشید. نگاه به جدول رده بندی سری A هم نشان می دهد که یوونتوس چقدر با سایر تیم ها فاصله دارد و در این بازی هم این موضوع نشان داده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10528

به "مونتلا: یوونتوس قوی تر از فیورنتینا بود و شایسته صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا: یوونتوس قوی تر از فیورنتینا بود و شایسته صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید