نادری خادم: من قدر لحظه ها را بیشتر از همه ملی پوشان می دانم، خیلی دیر به تیم ملی رسیدم، اما این فرصت را از دست نمی دهم

به گزارش مجله سلو بلاگ، نادری خادم، ملی پوش وزن اول تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: فقط باید طلا بگیرم چون این شاید اولین و آخرین مسابقه جهانی زندگی ام باشد.

نادری خادم: من قدر لحظه ها را بیشتر از همه ملی پوشان می دانم، خیلی دیر به تیم ملی رسیدم، اما این فرصت را از دست نمی دهم

مسلم نادری خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش از کشتی ها باید بدنش خوب سر وزن برسد، گفت: من همه حریفانم را در مسابقات مختلف شکست داده ام و حالا بیش از هر چیزی این مهم است که خوب سر وزن برسم و بدنم به شرایط خوبش بازگردد. استرس ندارم و فقط به این فکر می کنم که مدال بگیرم.

عضو 36 ساله تیم ملی ادامه داد: اگر به چیزی جز مدال طلا فکر می کردم اصلا به مسابقات جهانی نمی رفتم. فقط باید طلا بگیرم چون این شاید اولین و آخرین مسابقه جهانی زندگی ام باشد. خیلی دیر به تیم ملی رسیدم اما حالا نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر از هر ملی پوش دیگری قدر این فرصت را می داند، توضیح داد: سال های زیادی است که منتظر این فرصت بودم. درست مثل پرویز هادی، او هم سال ها کوشش نموده بود و سال جاری دیگر نمی خواست این لحظه را از دست بدهد و دیدید که چه برنز ارزشمندی هم گرفت. من این مدال را لازم دارم. هیچ کدام از بچه هایی که امروز عضو تیم ملی هستند شاید متوجه حسی که من دارم، نشوند. آنها به این فکر می نمایند که اگر سال جاری نشد، خب سال دیگر مدال می گیرند اما برای من چنین وضعیتی نیست و باید هرطور که شده مدالم را از بوداپست بگیرم.

نادری خادم گفت: برای بازی های آسیایی هم آمادگی خوبی داشتم و به علی اشکانی گفته بودم که اگر بروم مدال می گیرم اما به هرحال ملی پوش نشدم. حالا باید در مجارستان روی سکو بروم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1501

به "نادری خادم: من قدر لحظه ها را بیشتر از همه ملی پوشان می دانم، خیلی دیر به تیم ملی رسیدم، اما این فرصت را از دست نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادری خادم: من قدر لحظه ها را بیشتر از همه ملی پوشان می دانم، خیلی دیر به تیم ملی رسیدم، اما این فرصت را از دست نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید