ناصری: دایی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد، کوشش می کنیم تا سرانجام لیگ جزو بالانشین ها باشیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد و همیشه روحیه برد را به تیم تزریق می نماید.

ناصری: دایی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد، کوشش می کنیم تا سرانجام لیگ جزو بالانشین ها باشیم

عبدالله ناصری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت سایپا بعد از پشت سرگذاشتن شش هفته از لیگ برتر گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و از شش بازی 10 امتیاز گرفته ایم. البته این شایستگی را داشتیم که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی تا همین جا هم بد کار نکردیم. ما سال جاری تیم خوبی داریم و کوشش می کنیم در ادامه بازی ها نتایج بهتری بگیریم و تا انتها لیگ برتر جزو بالانشین ها باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در هر سه جام؛ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی داریم و قطعاً حضور در سه جام می تواند برای ما یک نوع چالش باشد. با این حال دنبال این هستیم که بهترین نتایج را بگیریم و از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. سایپا از لحاظ بازیکن، کادر فنی، امکانات و ... این پتانسیل را دارد که سال جاری نتایج خوبی بگیرد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به انتخاب این تیم و کار کردن با علی دایی توضیح داد: خوشحالم که در تیمی مثل سایپا بازی می کنم و شاگرد دایی هستم. حضور دایی در سایپا دلیل مهمی بود تا این تیم را انتخاب کنم. کار کردن با دایی لذت بخش است و این مربی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد و همیشه روحیه برد را به تیم تزریق می نماید. امیدوارم که سال جاری جواب اعتماد این مربی را بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 619

به "ناصری: دایی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد، کوشش می کنیم تا سرانجام لیگ جزو بالانشین ها باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصری: دایی به بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس می دهد، کوشش می کنیم تا سرانجام لیگ جزو بالانشین ها باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید