نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، نخست وزیر اردن در پیامی اظهار داشت، دولتش بابت هر گونه حادثه ای که کرامت و عزت معلمان را خدشه دار نموده است، متاسف بوده و متعهد می گردد که تحقیقات را درخصوص حوادث حمله به آنها تکمیل کند.

نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد

به گزارش شبکه عربی 21، سندیکای معلمان اردن در واکنش به این پیغام عمر الرزاز، نخست وزیر این کشور بیان کرد: ما از عذرخواهی صریح و روشن نخست وزیر قدردانی می کنیم و خواهان تحقق مطالبات معلمان هستیم.

الرزاز چند ساعت پیش از نشست شورای سندیکای معلمان که امروز ساعت هفت عصر با هدف اعلام موضع سندیکای معلمان و مطالبات آنها برگزار می گردد، بیان کرد: دولتش بابت هر گونه حادثه ای که کرامت و عزت معلمان را خدشه دار نموده است، متاسف بوده و متعهد می گردد که تحقیقات را در مورد حوادث حمله به آنها تکمیل کند.

سندیکای معلمان اردن دو خواسته اصلی دارد که خواسته نخست عذرخواهی بابت ضرب و شتم، اهانت و بازداشت معلمان و خواسته دوم افزایش یاری هزینه 50 درصدی تصویب شده برای معلمان است.

نورالدین ندیم، سخنگوی رسانه ای سندیکای معلمان اردن روز پنجشنبه اعلام نموده بود، این سندیکا به حکم دادگاه عالی اداری اردن در مورد لغو اعتصاب معلمان پاسخ مثبت داد. وی ادامه داد: سندیکا به دولت تا عصر روز شنبه فرصت دیگری می دهد و در صورت عدم پاسخ به درخواست های معلمان، اعتصاب از روز یکشنبه مجددا از سر گرفته می گردد.

در این راستا، سایت های داخلی اردن از مذاکرات و وساطت ها میان این سندیکا و دولت به منظور عبور از این بحران خبر دادند و نخستین گام برای پشت سر گذاشتن بحران عذرخواهی الرزاز از سندیکای معلمان است.

الرزاز در این پیغام گفت: همانطور که پیش از این گفتیم و اکنون نیز تاکید می کنیم که عزت و کرامت معلمان عزت و کرامت ماست و اهانت به معلمان و بی احترامی به آنها را به هر شکلی که باشد، نمی پذیریم. دولت بابت هر رویدادی که عزت و شأن معلمان را خدشه دار کند، متاسف است.

به دنبال این پیغام و عذرخواهی نخست وزیر اردن که هدف از آن از بین بردن بحران میان سندیکا و دولت است، انتظار می رود که سندیکای معلمان موضع مورد انتظار خود را منتشر کند.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9167

به "نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید