نعمتی: صحبت های برانکو در بین دو نیمه موجب صعود ما شد، پاس منشا را نمی شد گل نکرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گلش را به خانواده اش و طرفداران پرسپولیس تقدیم کرد.

نعمتی: صحبت های برانکو در بین دو نیمه موجب صعود ما شد، پاس منشا را نمی شد گل نکرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل السد به پیروزی برسد.

سیامک نعمتی زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از این بازی اظهار کرد: گلی که امروز زدم را اول به خانواده ام و سپس به طرفداران تقدیم می کنم. بازیکنانمان با وجود هزینه های کلان تیم های دیگر توانستند به فینال آسیا برسند. امیدوارم پس از چندین سال قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره حمایت هایی که این تیم لازم دارد تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند، گفت: برای رسیدن به فینال هم احتیاج به حمایت ملی بود. تیم ما شایسته قهرمانی در آسیاست.

او درباره گلی که پرسپولیس در نیمه نخست از السد دریافت کرد، شرح داد: این رخ داد اما خدا رو شکر با صحبت های تاثیرگذار برانکو در بین دو نیمه توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و نتیجه را حفظ کنیم. پاس منشا آنقدر خوب بود که نمی شد گلش نکرد.

نعمتی درباره پست های مختلفی که برای پرسپولیس به میدان رفته است، گفت: این نظر کادر فنی است. آنها با توجه به احتیاج تیم از من بازی می گیرند.

او در انتها درباره حضور پرشور طرفداران در بازی امشب اظهار کرد: پرسپولیس بیش از سه دهه بود که به فینال نرسیده بود. ان شاءالله برای بازی فینال تمهیداتی در نظر گرفته گردد تا همه طرفداران بتوانند بازی را در استادیوم ببینند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1436

به "نعمتی: صحبت های برانکو در بین دو نیمه موجب صعود ما شد، پاس منشا را نمی شد گل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: صحبت های برانکو در بین دو نیمه موجب صعود ما شد، پاس منشا را نمی شد گل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید