نیاز داریم از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما حتما نیاز داریم که از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم که در این رابطه ساختار شورای حل اختلاف به لحاظ قانونی شکل گرفته است.

نیاز داریم از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم

به گزارش خبرنگاران، سید عباس صالحی طی سخنانی در مراسم افتتاح مجتمع شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ، هنر و رسانه، گفت: مراودات میان این وزارتخانه با قوه قضاییه که در دوره جدید ریاست قوه قضاییه، تاثیرگذاری های زیادی داشته است. یک بخش از این تاثیرگذاری ها مربوط به ساختار سازی برای روان تر کردن، سالم تر کردن و صریح تر کردن مناسبات اهالی فرهنگ و رسانه و هنر با دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این مجتمع ویژه، گام اول با تدبیر و درایت قوه قضاییه به ثمر نشسته است و این رویکرد را رئیس قوه قضاییه در جلسه ای که با اهالی رسانه داشت مورد تاکید قرار داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرح داد: با توجه به تنوع زیرشاخه های حوزه فرهنگ باید این شغل و مسائل درونی آن در بحث های مربوط به حوزه اختلافات کالبد شکافی شود، حوزه فرهنگ و رسانه تخصصی شده است.

صالحی گفت: ما حتما نیاز داریم که از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم که در این رابطه ساختار شورای حل اختلاف به لحاظ قانونی شکل گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ایده مجتمع ویژه شورای حل اختلاف فرهنگ و ر سانه از چند ماه قبل شکل گرفت و با سخنگوی قوه قضاییه در این رابطه صحبت شد که وی با حسن نظر و حسن تدبیر این بحث را پیش برد و درآستانه روز خبرنگار این اتفاق که لازم بود بیفتد رخ داد و زیرساخت ها شکل گرفت و اصحاب رسانه، چون احساس می کنند مجموعه، مجموعه خودشان است شأن و منزلتشان نیز حفظ خواهد شد.

صالحی اظهار کرد: یکی از فواید مجتمع ویژه فرهنگ و رسانه و هنر این است که این مجتمع قدرت دسترسی به مسائل پیشگیرانه را می دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: بسیاری از اختلافات در نتیجه عدم تعامل و مصاحبه و سوء تفاهم است، خوشبخانه ارتباط خوبی با قوه قضاییه داشتیم و این ارتباط رو به گسترش است و باید به طرف این برویم که کارهای پیش کارشناسی قضایی را در فضای فرهنگ و رسانه جلو ببریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6931

به "نیاز داریم از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیاز داریم از مسیرهای تخصصی تر به موضوعات فرهنگ و رسانه رسیدگی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید