هتل اسپیناس خلیج فارس؛هتلی لوکس در تهران برای مشکل پسندان

به گزارش مجله سلو بلاگ، هتل اسپیناس خلیج فارس، که در سال 1388 افتتاح شد، اولین هتل 5 ستاره ساخته شده در تهران بعد از انقلاب اسلامی به شمار می آید. این هتل که زیر مجموعه گروه هتل های اسپیناس بوده و درواقع دومین شعبه از این مجموعه، بعد از شعبه گیلان این مجموعه هتل ها است. همچنین هتل اسپیناس پالاس هم شعبه دیگری از این مجموعه به شمار می آید.

هتل اسپیناس خلیج فارس؛هتلی لوکس در تهران برای مشکل پسندان

هتل اسپیناس محل اقامت بسیاری از مقامات و جهانگرد ها است. این هتل در بلوار کشاورز تهران واقع شده و امکانات مختلفی دارد که در ادامه این مقاله به آن ها می پردازیم.

امکانات هتل اسپیناس خلیج فارس برای مسافران

در این هتل امکانات متنوعی برای مسافران تدارک دیده شده است. بهره گیری از چهار نوع اتاق برای میزبانی از مهمانان، این فرصت را به دست داده است تا انواع سلیقه ها در این هتل از کیفیت و تنوع خدمات راضی باشند. چهار نوع سوییت موجود در این هتل، شامل سوییت های: جونیور، لاکچری، پرزیدنت و اسپیناس می گردد.

سوییت های جونیور: این سوییت ها در هتل اسپیناس با مساحت 55 مترمربع، کوچکترین سوییت های این هتل هستند که به صورت دو تخته یا تخت دابل در اختیار مسافران قرار می گیرند. اگر برای کار به این هتل سفر می کنید، در این اتاق ها می توانید از خدماتی مانند: پست، پرینت، خدمات مربوط به مترجم یا کپی و فکس استفاده نمایید.

سوییت های لاکچری: این سوییت ها، فضای بیشتری دارند و مساحت آن ها 80 مترمربع است. در این سوییت ها امکانات بیشتری وجود دارد و دسترسی به جکوزی نیز فراهم است. همچنین این اتاق ها مانند سوییت های جونیور امکان دسترسی به سرویس بیزنس (استفاده از خدماتی نظیر پرینت، فکس، پست و غیره…) را دارند.

سوییت های پرزیدنت: در این سوییت ها اتاق های خواب از اتاق نشیمن جدا هستند و امکاناتی نظیر جکوزی در این واحدها وجود دارد. مساحت این واحدها 115 متر می رسد.

سوییت های اسپیناس: در این واحدها یک تخت دابل قرار گرفته است و مساحت این اتاق ها به 140 متر می رسد. در این سوییت ها اتاق جلسه نیز تعبیه شده است و در واقعه لوکس ترین سوییت های این هتل به شمار می آید.

برگزاری همایش ها در هتل اسپیناس خلیج فارس

خدمات هتل اسپیناس خلیج فارس به این موارد محدود نمی گردد. به علت موقعیت این هتل و قرارگیری در مرکز شهر، این هتل برای برگزاری انواع همایش ها و نشست ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل مهم این امر هم می توان به نزدیکی هتل به اداره ها و وزارتخانه ها اشاره نمود. همچنین کیفیت خدمات ارائه شده در این هتل نیز در این انتخاب بسیار موثر بوده است. در این هتل هفت سالن مختلف برای برگزاری همایش ها تدارک دیده شده که شامل موارد زیر است:

سالن خلیج فارس با گنجایش 450 نفر که امکان افزایش تا ظرفیت 800 نفر را نیز دارد.

سالن پاسارگاد با ظرفیت 400 نفر که امکان افزایش گنجایش تا سقف 800 نفر را داراست.

اتاق پاسارگاد 2 که امکان پذیرش 100 تا 150 نفر را دارد.

سالن لوشاتو که ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد و تا 120 نفر امکان افزایش ظرفیت در آن ممکن است.

اتاق ویژه خلیج فارس که ظرفیت 40 نفر را دارد و حداکثر گنجایش آن به 55 نفر نیز می رسد.

و اتاق رستوران مدیترانه که گنجایش 40 تا 50 نفر را دارد.

این سالن ها هریک بنا به احتیاج و ظرفیت شرکت ها، ارگان ها و سازمان مورد استفاده قرار می گیرند.

رستوران های اسپیناس خلیج فارس

در این هتل 5 ستاره، دو رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد و بسته به این که شما تمایل داشته باشید کدام یک از خدمات را دریافت کنید، می توانید از هرکدام استفاده نمایید:

کافی شاپ: اگر قصد دارید قهوه ای بنوشید یا با دوستان و همکاران ضمن صرف عصرانه گپ بزنید یا یک صحبت کاری داشته باشید، کافی شاپ هتل اسپیناس بهترین گزینه است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک و شیرینی جات مختلف را هم در منوی خود جای می دهد.

رستوران 126: این رستوران در طبقه دوم هتل اسپیناس خلیج فارس، واقع شده است و به بلوار کشاورز مشرف است. در رستوران 126 علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای بین المللی نیز سرو می گردد.

رستوران مانداک: در طبقه منفی یک هتل اسپیناس خلیج فارس رستوران سنتی این هتل واقع شده است. در رستوران مانداک همه چیز به معنای واقعی سنتی است؛ از طراحی و دکوراسیون گرفته تا موسیقی سنتی زنده…

راه های دسترسی به هتل اسپیناس خلیج فارس

قرار دریافت هتل اسپیناس خلیج فارس در مرکز تهران باعث شده است تا به مهم ترین قسمت های شهر به آسانی دسترسی پیدا کنید. نزدیکی به خیابان ولیعصر تهران که یکی از بخش های مهم از نظر تجارتی و مالی است. همچنین مراکز خرید نیز در این بخش تمرکز زیادی دارند و اگر قصد داشته باشید به بخش های دیگر شهر بروید، از این محدوده کاملا امکان پذیر است. شما می توانید در وب سایت الی گشت به طور آنلاین رزرو هتل خود را انجام دهید. اگر هم تجربه اقامت در این هتل را دارید، نظرات خود را برای ما بنویسید.

وب سایت رسمی هتل اسپیناس: espinashotels.com

تلفن هتل اسپیناس: 02183844

آدرس هتل اسپیناس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره 126، هتل اسپیناس خلیج فارس

منبع: گردشبان
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 15 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16887

به "هتل اسپیناس خلیج فارس؛هتلی لوکس در تهران برای مشکل پسندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اسپیناس خلیج فارس؛هتلی لوکس در تهران برای مشکل پسندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید