هتل نووتل ترابزون هتلی 4 ستاره و لوکس

به گزارش مجله سلو بلاگ، این هتل در منطقه ای آرام و با چشم اندازی رو به دریای سیاه واقع شده است.

هتل نووتل ترابزون هتلی 4 ستاره و لوکس

هتل نووتل ترابزون به دلیل امکانات مدرن و دسترسی راحتی که به مرکز شهر و مراکز تفریحی تجاری ترابزون دارد گزینه مناسب برای کسانی که قصد رزرو بلیط هواپیمای ترابزون و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل ترابزون

هتل نووتل ترابزون (Novotel Trabzon) امکانات متعددی از جمله: اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، استخر سر پوشیده و رستوران دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات و امکان تبدیل ارز نیز از امکانات هتل نووتل ترابزون محسوب می گردد. هر صبح صبحانه در این هتل سرو می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل نووتل ترابزون

هتل نووتل ترابزون (Novotel Trabzon) 200 اتاق دارد. از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مبل، چای ساز یا قهوه سازدر همه اتاق ها، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه سشوار، سرویس بهداشتی، آینه اصلاح و ملزومات بهداشتی اشاره نمود. میزهای راحت و گاو صندوق مناسب لپ تاپ به میهمانان این امکان را می دهد که به راحتی در خارج از خانه کار کنند. هم چنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل نووتل ترابزون

رستوران دنج و راحت نویست(Novist Restaurant) دارای یک تراس رو به باغ سرسبز هتل است. این رستوران با انواع غذاهای ترکی، بین المللی و غذاهای مخصوص دریای سیاه آماده پذیرایی است. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس هستند. همچنین میهمانان می توانند از صرف انواع نوشیدنی در بار نویست لذت ببرند. این هتل دارای بوفه کودک بوده و آماده ارائه غذای کودک، کیک و شکلات، میوه و بطری آب معدنی با هزینه اضافی به میهمانان است.

امکانات رفاهی هتل نووتل ترابزون

هتل نووتل ترابزون دارای دو استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و بچه ها است. مرکز تناسب اندام نیز در این هتل وجود داشته و علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. هتل نووتل ترابزون خدمات اسپای متنوعی شامل استخر سرپوشیده آب گرم، سونا و جکوزی ارائه می کند. میهمانان می توانند بعد از ورزش در باشگاه یا یک ست بازی تنیس از خدمات ماساژ هتل نیز استفاده کنند.

سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم سایر مسافران نشوند. هنگام اقامتتان در هتل نووتل نگران حیوانات خانگی خود نباشید چون اجازه دارید تا حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید.

خدمات و امکانات مشهورهتل نووتل ترابزون

این هتل شامل دو استخر سر پوشیده، اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار و خدمات اسپای متنوعی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. امکانات مخصوص افراد کم توان، میز راهنمای تور، امکان کرایه اتومبیل، امکان تبدیل ارز از دیگر تسهیلات ارائه شده است. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل نووتل ترابزون

قیمت مناسب

تمیزی هتل

پرسنل مجرب و خوش برخورد

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل نووتل ترابزون

فاصله هتل نووتل ترابزون تا اوت لت جواهر ترابزون: 280 متر

فاصله هتل نووتل ترابزون تا فرودگاه ترابزون: 7.3 کیلومتر

فاصله هتل نووتل ترابزون تا موزه ترابزون: 12.8 کیلومتر

فاصله هتل نووتل ترابزون تا مسجد کارسی: 13.5 کیلومتر

فاصله هتل نووتل ترابزون تا صومعه کایماکلی: 13.7 کیلومتر

فاصله هتل نووتل ترابزون تا قلعه ترابزون: 14.8 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: گردشبان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24384

به "هتل نووتل ترابزون هتلی 4 ستاره و لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نووتل ترابزون هتلی 4 ستاره و لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید