هوندا از 2040 فقط خودروی برقی می فروشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت هوندا می گوید تا سال 2040 تغییراتی اساسی در الگوی فروش خودروهای خود ایجاد نموده و تنها اتومبیل های برقی مجهز به باتری یا پیل سوختی خواهد فروخت.

هوندا از 2040 فقط خودروی برقی می فروشد

این شرکت اعلام نموده با هدف مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش تجمع دی اکسیدکربن در کره زمین، از سال 2040 به بعد خودروهای بنزین سوز یا دیزلی به فروش نخواهد رساند. انتظار می رود تا سال 2030 چهل درصد از خودروهای فراوریی هوندا برقی باشند و این رقم تا سال 2035 هشتاد درصد از کل فراوریات این شرکت را شامل گردد.

هوندا میخواهد برای رسیدن به این هدف مدل های تازه ای از خودروهای برقی فراوری کند و همین طور یک پلتفرم جدید برای ساخت خودروهای برقی ابداع کند. پلتفرم یادشده e:Architecture نام دارد که انتظار می رود در سال 2025 در دسترس قرار بگیرد. پلتفرم یادشده ابتدا در آمریکای شمالی رونمایی خواهد شد.

این شرکت همچنین با همکاری جنرال موتورز از یک سیستم باتری جدید به نام آلتیوم رونمایی خواهد نمود. دو شرکت یادشده به طور مشترک در حال فراوری دو خودروی برقی شاسی بلند با استفاده از سیستم باتری مذکور هستند. این دو خودرو تا سال 2024 روانه بازار می شوند.

هوندا برنامه دیگری برای افزودن یک دستیار راننده هوشمند به خودروهای خود دارد که قادر به شناسایی انواع موانع در جهات مختلف خودرو باشند. این سیستم ADAS نام دارد و از سال 2030 به بعد بر روی فراوریات این شرکت نصب می گردد.،مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31255

به "هوندا از 2040 فقط خودروی برقی می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا از 2040 فقط خودروی برقی می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید