والدین کانادایی باید از افزایش یاری هزینه حمایتی فرزندان به صورت هوشمندانه استفاده نمایند

به گزارش مجله سلو بلاگ، همانطور که پیشتر در خبرهای خبرنگاران آمده بود، یاری هزینه حمایتی فرزندان (CCB) در کانادا از ماه جولای افزایش خواهد یافت که این خبر بسیار خوبی برای والدین است.

والدین کانادایی باید از افزایش یاری هزینه حمایتی فرزندان به صورت هوشمندانه استفاده نمایند

اگر به تازگی مشمول دریافت این یاری هزینه شده اید، باید بدانید این طرحی جهت یاری اقتصادی به خانواده هایی است که فرزند دارند و معاف از اقتصادیات بوده و مقدار تازه آن سالانه حداکثر 6،639 دلار به ازای هر کودک زیر 6 سال و 5،602 دلار به ازای فرزندان بین 6 تا 17 سال می باشد.

این مقدار نسبت به سال 2016، حدود 3 درصد که معادل چند صد دلار در سال می باشد افزایش یافته است. هرچه عایدی خانواده بالاتر بوده و فرزندان بیشتری داشته باشید، مقدار کاهش در دریافت یاری هزینه Canada Child Benefit بیشتر خواهد بود. برای خانواده های با عایدی بالا هم مبلغی پرداخت نخواهد شد.

مجذوب نماینده به نظر می رسد؟ اگر آمادگی نام نویسی دارید، شما می توانید درخواست خود را به وسیله CRAs Automated Benefits Application ثبت نمایید. اما توجه داشته باشید برای اینکه واجد شرایط لازم برای دریافت یاری هزینه باشید، ابتدا باید اقتصادیات واقعی مربوط به کسب و کار خود را پرداخت نمایید.

زمانی که آغاز به دریافت یاری هزینه حمایتی نمودید، توجه داشته باشید که می توانید در یکی از راه های هوشمندانه زیر از آن بهره ببرید.

  • تامین احتیاجهای اساسی. چنانچه از عهده هزینه های تهیه پوشک و غذای فرزند خود برنمی آیید، از CCB برای تامین این ضروریات اصلی بهره ببرید. اگر شما این یاری ها را با خرید هوشمندانه با استفاده از کوپن های دیجیتالی و تخفیفات خرده فروشی ها توام نمایید، می توانید قدرت خرید خود را در مقایسه با حالت خرید بدون تخفیف، تا 30 درصد افزایش دهید.

  • با استفاده از یاری هزینه حمایتی می توانید پول بیشتری به طرح صندوق پس انداز RESP اختصاص دهید. طرح RESP این امکان را برای شما فراهم می نماید که برای آینده تحصیلی فرزندانتان پول پس انداز کنید. این استراتژی دارای یک ویژگی عظیم است: دسترسی به یاری هزینه پس انداز تحصیلی کانادا (CESG). این یک یاری هزینه رایگان به مقدار 20 درصد از مبلغ پس انداز تا سقف 500 دلار در سال (و حداکثر 7,200 دلار در کل دوره باز بودن حساب) است که پرداخت می گردد. برای والدین با مقدار عایدی پایین، این برنامه با طرح دیگری هم تلفیق می گردد که Canada Learning Bond نام دارد. این طرح هم تا سقف 2,000 دلار یاری هزینه تا زمان باز بودن حساب پرداخت می نماید.

حساب RESP را می توانید به وسیله هر یک از موسسات اقتصادی که ترجیح می دهید افتتاح نمایید و شما می توانید در هر روزی از ماه که CCB را دریافت می کنید، آن را به حساب بانکی خود واریز نمایید.

  • پس انداز برای زمان های اضطراری. با کنار گذاشتن مبلغ قابل توجهی از یاری هزینه CCB در یک صندوق جداگانه، از نظر اقتصادی آمادگی خواهید داشت تا در صورت بروز یک شرایط اضطراری خانوادگی از قبیل سفر فوری و یا تعمیر چکه سقف، به راحتی به برطرف مشکل بپردازید. فقط اطمینان حاصل کنید که به این حساب پس انداز سود تعلق بگیرد و به راحتی در دسترس نباشد تا بتوانید وسوسه خرج کردن آن برای موارد غیرضروری را از بین ببرید. به اسم برترین روش معمول، کوشش کنید مبلغ این پس انداز برابر با هزینه های یک دوره 3 ماهه باشد.
  • یک سیستم پرداخت پول خرجی داشته باشید. زمانی که بچه ها شما به سن 5 یا 6 سالگی می رسند، ایده خوبی است که به آنها یاد دهید چگونه پول خود را مدیریت نمایند. از بچه ها بخواهید مدیریت مخارج و پس انداز خود را با استفاده از ذخیره کوچکی در حد 5 تا 10 دلار در هفته تمرین نمایند. هنگامی که از راستا خارج می شوند آنها را راهنمایی نمایید و زمانی که تصمیمات هوشمندانه می گیرند آنها را تشویق کنید. به یاد داشته باشید که هر تجربه خرید به وسیله شما یا فرزندتان، می تواند درسی برای آموزش به همراه داشته باشد.
  • بدهی های مربوط به مرخصی زایمان را پرداخت کنید. مرخصی زایمان می تواند به علت از دست دادن عایدی و هزینه های مراقبت از کودک، شما را دچار کمبود اقتصادی نماید. بنابراین اگر بدهی زیادی در کارت اعتباری خود دارید سعی کنید آنها را پرداخت کنید. ابتدا قرض های دارای بهره بالا را پرداخته و پس از آن به سراغ قرض هایی با مبلغ پایین تر بروید تا زمانی که همه را پرداخت نمایید.

در نهایت نحوه استفاده از یاری هزینه فرزندان در کانادا در اختیار پدر و مادر می باشد. درست است که برآورده کردن احتیاجهای اساسی در بالاترین اولویت واقع شده است، اما اگر بتوانید هزینه های آنها را بپردازید، بهتر است سعی کنید بخشی از یاری هزینه CCB را پس انداز نمایید. این امر موجب می گردد که خانواده شما همواره از لحاظ اقتصادی قوی باشد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35548

به "والدین کانادایی باید از افزایش یاری هزینه حمایتی فرزندان به صورت هوشمندانه استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدین کانادایی باید از افزایش یاری هزینه حمایتی فرزندان به صورت هوشمندانه استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید