وان پلاس 7 ظاهری آشنا اما باطنی متفاوت با نسل قبل دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، امروز تصاویر خبری جدیدی از پرچمدار آینده وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس 7 پرو دیدیم. وان پلاس 7 پرو دارای نمایشگری بدون بریدگی یا حفره خواهد بود و دوربین سلفی آن به صورت پاپ آپ از لبه بالایی گوشی بیرون می آید. همچنین نمایشگر این گوشی قرار است 90 هرتزی باشد و تجربه ای روان در اختیار کاربران بگذارد. اما جدا از این گوشی، وان پلاس یک گوشی دیگر با نام وان پلاس 7 هم معرفی خواهد نمود که حالا تصاویر خبری این گوشی، لو رفته است. این تصاویر نیز توسط WinFuture منتشر شده اند و با توجه به آن ها، وان پلاس 7 شباهت زیادی به وان پلاس 6T دارد. این یعنی دوباره شاهد بریدگی قطره مانند نمایشگر، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این محصول خواهیم بود.

وان پلاس 7 ظاهری آشنا اما باطنی متفاوت با نسل قبل دارد

این اولین بار است که وان پلاس از یک طراحی برای بار سوم استفاده می نماید. این شرکت معمولا طراحی محصولات خود را در نسخه های جدید تغییر می دهد و سپس یک نسخه T فراوری می نماید که طراحی نسل قبلی خود را دارد. اما اینکه این بار ترجیح داده همان طراحی وان پلاس 6T را حفظ کند، بیش از همه این معنی را دارد که وان پلاس تمام تمرکز خود را روی طراحی و ساخت وان پلاس 7 پرو گذاشته است. جدا از اینکه طراحی این محصول با نسل قبلی یکی است، WinFuture می گوید مشخصات سخت افزاری وان پلاس 7 نسبت به 6T بهبودهای مختلفی داشته است. از جمله این بهبود ها می توانیم به استفاده از پردازنده اسنپدراگن 855، شش یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

همچنین دوربین اصلی OnePlus 7 نیز مثل نسخه پرو خواهد بود. این یعنی شاهد سنسور 48 مگاپیکسلی سونی با لنزی با دیافراگم f/1.7 در این گوشی خواهیم بود. دوربین دوم نیز در پشت این گوشی وجود خواهد داشت اما احتمالا دوربین دوم فقط برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره کاربرد خواهد داشت و خبری از دوربینی با زاویه عریض یا تله فوتو، نخواهد بود. WinFuture همچنین فاش ساخته که OnePlus 7 به باتری 3700 میلی آمپری مجهز می گردد که با وان پلاس 6T یکی است.

از آنجایی که انتظار داریم OnePlus 7 Pro قیمتی بالاتر از 700 دلار داشته باشد، قیمت گذاری وان پلاس 7 معمولی باید منطقی باشد تا وان پلاس بتواند بازار خوبی برای این گوشی به وجود بیاورد. هر دو گوشی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو، هفته آینده معرفی خواهند شد. شما درباره این دو گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4676

به "وان پلاس 7 ظاهری آشنا اما باطنی متفاوت با نسل قبل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 7 ظاهری آشنا اما باطنی متفاوت با نسل قبل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید