ورزشکاران سازمان یافته بوکس کشور 70 درصد رشد داشتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شهریار رحمانی بعدازظهر شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن بیان اینکه ورزشکاران سازمان یافته بوکس طی سال گذشته 70 درصد رشد داشت، ابراز داشت: این آمار نشان می دهد که اقبال عمومی برای پیوستن به این ورزش و یادگیری و دنبال کردن حرفه ای آن در سطح کشور افزایش داشته است.

ورزشکاران سازمان یافته بوکس کشور 70 درصد رشد داشتند

وی ضمن بیان اینکه ورزش بوکس طی سال های اخیر موردتوجه قرارگرفته است، اضافه کرد: راه اندازی این رشته در پایگاه های ارتش و همچنین پخش مسابقات این ورزش از صداوسیما اقدام مهمی در راستای توسعه و ترویج ورزش قهرمانی رشته بوکس بوده است.

دبیر فدراسیون بوکس بابیان اینکه تمام هدف گذاری فدراسیون بر روی المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: با توجه به عملکرد خوب ورزشکاران سامان یافته رشته بوکس انتظار می رود که بتوانیم سه الی چهار سهمیه را برای این رویداد بزرگ ورزشی کسب کنیم.

رحمانی بابیان اینکه برای ورزش قهرمانی باید از پایه و دوران نوجوانی، پایه ریزی و برنامه ریزی مناسب صورت گیرد، شرح داد: یکی از افتخارات بزرگ فدراسیون بوکس حضور تیم ملی نونهالان بوکس جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی کویت است که امیدواریم این مهم بهانه ای برای کسب موفقیت های ارزنده برای ایران باشد.

وی ضمن بیان اینکه در انتخاب مربیان تیم ملی شایسته سالاری موردتوجه بوده است، اضافه کرد: برای ارتقای سطح آمادگی تیم ملی نیز اردوهای آمادگی در استان ها و شهرهای مختلف برگزارشده است تا ضمن آشنایی خانواده ها با این رشته بتوانیم علاقه مندان بیشتری را به این حوزه جذب کنیم.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست محمدعلی محقق با کسب 13 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزشی بوکس استان سمنان انتخاب شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8607

به "ورزشکاران سازمان یافته بوکس کشور 70 درصد رشد داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران سازمان یافته بوکس کشور 70 درصد رشد داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید