ورزش معلولان تهران در انتظار بازسازی یک مجموعه ورزشی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران از پیشرفت 25 درصدی ساخت مجموعه ورزشی این قشر پس از گذشت 9 سال از تخریب اطلاع داد.

ورزش معلولان تهران در انتظار بازسازی یک مجموعه ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید مجید طباطبایی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران در نشست خبری درخصوص اعزام ورزشکاران از پایتخت به بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: 15 ورزشکار مرد و 4 ورزشکار زن در 10 رشته به نمایندگی از ورزش معلولان استان تهران به جاکارتا می روند. ما انتظار داریم که از این تعداد، 9 نفر به مدال طلا و 5 نفر دیگر نیز به مدال نقره دست پیدا نمایند.

وی درخصوص اقدامات انجام شده برای یاری به این ورزشکاران گفت: بیشتر این ورزشکاران تا قبل از حضور در تیم ملی، با هزینه شخصی تمرینات خود را انجام می دهند، اما پس از ملحق شدن به اردوی تیم ملی، خدمات بسیار بهتری دریافت می نمایند. البته ما هم کوشش می کنیم با یاری مالی و جذب اسپانسر بتوانیم به آنها خدمت رسانی کنیم.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران درباره برگزاری مراسم بدرقه عنوان نمود: بیشتر استان ها مراسم بدرقه ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی 2018 را برگزار نموده اند و فقط برگزاری این مراسم در تهران مانده است که امیدواریم این اقدام هم انجام گردد. البته استانداری هم قول داده که پاداش ورزشکاران سالم و معلول یکسان باشد که منتظر ابلاغ این دستور هستیم.

طباطبایی توضیح داد: امیدواریم جانبازان و معلولین استان تهران که در مدال آوری در پارالمپیک 2016 ریو در رده اول بودند، در جاکارتا هم بتوانند مدال های زیادی را کسب و رتبه نخست را حفظ نمایند.

وی درخصوص امکانات موجود برای ورزش جانبازان و معلولین گفت: ما یک آموزشگاه برای ورزش معلولان در تهران داشتیم که 40 سال خدمت رسانی کرد، اما در سال 88 تخریب شد تا مورد بازسازی قرار بگیرد. با وجود گذشته نزدیک به یک دهه از تخریب، این مجموعه فقط 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم هرچه زودتر آماده گردد. متاسفانه در این مدت یک مجموعه در اختیار ما قرار نگرفت تا بتوانیم از آن تا زمان آماده سازی مجموعه سمیه استفاده کنیم. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنم که بیشتر اماکن ورزشی در اختیار بخش خصوصی هستند، به طوری که شناگران ما حتی یک سانس رایگان هم نداشته اند. به نظرم باید در این خصوص نگاه ویژه تری گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 706

به "ورزش معلولان تهران در انتظار بازسازی یک مجموعه ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش معلولان تهران در انتظار بازسازی یک مجموعه ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید