ویروس کرونا گوشت و لبنیات را آلوده نمی کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ویروس کرونا هیچ ارتباطی به گوشت و لبنیات ندارد و به هیچ عنوان سبب آلودگی گوشت، مرغ و لبنیات نمی شود.

ویروس کرونا گوشت و لبنیات را آلوده نمی کند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، محمود رضا رسولی گفت: در فضای مجازی و منابع غیررسمی مطالبی مبنی بر تأثیر کرونا بر آلودگی گوشت و مرغ منتشرشده است که این موضوع به هیچ عنوان مورد تائید نیست و ویروس کرونا از انسان به حیوان منتقل نمی شود.

وی گفت: از روزی که موارد مشکوک به کرونا در کشور دیده شد نظارت های بهداشتی ما در کشتارگاه ها و دامداری ها دوچندان شده است. این سخت گیری برای جلوگیری از ابتلای کارکنان به کرونا و حفاظت فردی کارکنان است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان ادامه داد: در راستای کاهش شیوع و بروز کرونا به کمک بخش بهداشت رفتیم و اقداماتی نظیر ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به کلیه کارکنان کشتارگاه ها، دامداری، لبنیاتی ها و... را انجام دادیم.

وی گفت: مردم خیالشان راحت باشد که ما همواره مراقب سلامت گوشت و لبنیات مصرفی مردم هستیم. نیروهای ما به صورت روزانه در حال رصد و بازرسی از کشتارگاه ها، مراکز جمع آوری شیر و لبنیاتی های سنتی سطح شهر هستند و با متخلفان برخورد جدی می شود.

رسولی از مردم خواست به شایعات فضای مجازی بی توجه باشند و اخبار موثق را فقط از منابع رسمی و صداوسیما دریافت کنند.

این روزها جزو توصیه هایی که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا می شود، گفته شده تم مرغ و گوشت را باید کاملا پخت و به صورت نیم پز مصرف نکرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13506

به "ویروس کرونا گوشت و لبنیات را آلوده نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا گوشت و لبنیات را آلوده نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید