پایش مستمر تمامی داروخانه های فعال در شهرستان دیر

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد آخوندی عصر شنبه در نشست مشترک با پزشکان داروساز فعال در شهرستان دیر اظهارکرد: توسعه خدمات دارویی یکی از اولویت های حوزه سلامت شهرستان دیر است و در این زمینه تمامی کوشش خود را به کار خواهیم گرفت.

پایش مستمر تمامی داروخانه های فعال در شهرستان دیر

وی اضافه نمود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات خوبی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در سطح کشور انجام گردیده است که در شهرستان دیر نیز توسعه کمی تعداد داروخانه ها و افزایش اقلام دارویی به همراه داشته است.

وی اضافه نمود: در تمامی شهرهای این شهرستان داروخانه مستقر بوده و مردم از خدمات آن بهره مند هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه 8 داروخانه و 5 پزشک داروساز در این شهرستان فعال اند گفت: نظارت و پایش از فعالیت داروخانه ها با تشکیل تیم بازرسی به طور مستمر انجام می گردد و در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت:خوشبخاته وضعیت ارایه خدمات دارویی در شهرستان دیر مطلوب است و همکاران داروساز به نکات توصیه گردیده ، توجه و دقت کافی دارند.

آخوندی اضافه نمود: در این بازدیدها از چگونگی ارائه خدمات دارویی، حضور مسئول فنی، قیمت گذاری نسخ، شرایط نگهداری داروها، وضعیت ملزومات مصرفی پزشکی، نحوه کارکرد و نگهداشت تجهیزات پزشکی و تکریم ارباب رجوع و... در داروخانه ها مورد آنالیز قرار می گیرد.

وی توضیح داد:شهروندان عزیز در صورت احتیاج به هدایت و مشاهده هرگونه تخلف می توانند جهت گزارش دهی، ارائه هدایت و پاسخ به شکایات مردمی در حوزه غذا و دارو با سامانه مرکز اطلاع رسانی 190 به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایند.

شهرستان دیر با جمعیت بالغ بر 60 هزار نفر دارای 5 مرکز خدمات جامع سلامت اشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 138

به "پایش مستمر تمامی داروخانه های فعال در شهرستان دیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش مستمر تمامی داروخانه های فعال در شهرستان دیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید