پتنت جدید سامسونگ راه حل دیگری برای ساخت گوشی های تاشو را نمایش می دهد

به گزارش مجله سلو بلاگ، همانطور که می دانید، سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی فولد آنطور که انتظار می رفت پیروز عمل نکرد. سامسونگ ابتدا این گوشی را جهت تست در اختیار تعدادی از خبرنگاران تکنولوژی قرار داد، اما همه آن ها بروز مشکلاتی عجیب در بخش های مختلف گلکسی فولد را گزارش کردند. با اینکه پروژه ساخت گوشی گلکسی فولد سامسونگ با شکست روبرو شد، به نظر می رسد شرکت کره ای هنوز از رویای جاه طلبانه خود پا پس نکشیده است. چراکه اخیرا وب سایت Lets Go Digital، تصویر گوشی هوشمندی از سامسونگ را منتشر کرد که در نگاه اول بسیار شبیه به گوشی های تاشوی قدیمی است. اما در حقیقت یک نمایشگر زیر صفحه اصلی آن مخفی شده که می توان با کشیدن نمایشگر اصلی به سمت بالا آن را نمایان کرد.

پتنت جدید سامسونگ راه حل دیگری برای ساخت گوشی های تاشو را نمایش می دهد

طراحی این گوشی تا حدودی ما را یاد گوشی بلک بری پریو (BlackBerrry Priv) می اندازد. فقط بجای صفحه کلید در بخش پایینی، در این گوشی شاهد وجود یک نمایشگر هستیم که هنگام باز شدن، ارتفاع گوشی را تا حد زیادی افزایش می دهد. مسلما این طرح به زیبایی آن چه که معمولا در فیلم ها شاهد آن بودیم نیست. اما اگر بتوان ایده ساخت نمایشگرهای تاشو را به حقیقت تبدیل کرد، به مرور زمان شکل ظاهری این گجت ها نیز بهتر و زیباتر خواهد شد. البته نمایشگرهای تاشو فناوری دست نیافتنی نیستند. پیش تر شاهد این بودیم که ال جی قرار است تلویزیون تاشوی خود را امسال وارد بازار کند. هرچند بعید به نظر می رسد به این زودی ها شاهد راه یافتن همچین فناوری به دنیای گوشی های هوشمند باشیم.

تجربه تلخی که سامسونگ در زمینه ساخت اولین گوشی هوشمند تاشو پشت سر گذاشت باعث شده ذوق و شوق کاربران از بابت خرید این گوشی ها به نوعی شک و تردید بدل گردد. هنوز معین نیست طول عمر این گوشی ها یا حتی شکل ظاهری آن ها تا چه اندازه ارزش خرید آن را توجیه می نماید. با همه این تفاسیر امیدواریم سامسونگ یا هر شرکت دیگری که در این راه قدم می گذارد محصول قدرتمند و بدون مسئله ای را فراوری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5963

به "پتنت جدید سامسونگ راه حل دیگری برای ساخت گوشی های تاشو را نمایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید سامسونگ راه حل دیگری برای ساخت گوشی های تاشو را نمایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید