پوتین: بازی غرب علیه روسیه برنده ای نخواهد داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین با اشاره به تحریم های امریکا، کانادا و اتحادیه اروپا که ظرف روزهای گذشته علیه شبه جزیره کریمه و مسکو اعمال شده اند گفت: کسی برنده این ماجرا نخواهد بود.

پوتین: بازی غرب علیه روسیه برنده ای نخواهد داشت

طی روزهای گذشته آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه شبه جزیره کریمه اعمال نموده و کانادا نیز بطور مستقیم تحریم های خود را متوجه مسکو نموده است.

پوتین همچنین شب گذشته اعلام نموده بود که این اقدامات موجب مرعوب شدن روسیه نمی شوند.

الکساندر لوکاشوویچ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نیز در این رابطه، تاکید نمود: مسکو به تحریم های جدید آمریکا و کانادا بر نمایندگان شبه جزیره کریمه و جنوب شرق اوکراین پاسخ خواهد داد.

وی با ابراز تاسف درباره اعمال تحریم های جدید آمریکا و کانادا علیه شخصیت های سیاسی و سرمایه گذارها در منطقه شبه جزیره کریمه و شرق اوکراین همچنین گفت: روسیه تدابیری را در پاسخ به تحریمهای آمریکا و کانادا در نظر می گیرد.

علاوه بر آن سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در اظهاراتی با انتقاد از این رویکرد کشورهای غربی تحریم های جدید را موجب شکست اقدامات در حال اجرا برای برقراری صلح در اوکراین دانست.

وزیر امور خارجه روسیه در این رابطه گفت: این تحریم ها برای برهم زدن روند سیاسی موجود اعمال شده اند. ما به واشنگتن و اوتاوا توصیه می کنیم که به عواقب این اقدامات خود توجه نمایند. ما اقدامات خود برای مقابله با این تحریم ها را شروع می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8913

به "پوتین: بازی غرب علیه روسیه برنده ای نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: بازی غرب علیه روسیه برنده ای نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید