پیشنهاد مربیگری به کمیل قاسمی دلگرم کننده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، حسین نقیبی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد حضور کمیل قاسمی در جمع اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: طبیعتا بعد از سرانجام دوران قهرمانی هر کشتی گیر عنوان دار و بزرگی، باید از تجربیات و توانایی او در عرصه مربیگری استفاده گردد. کمااینکه بسیاری از مربیان کنونی تیم های ملی ما هم از بزرگان کشتی هستند و به عنوان ملی پوشان طلایی و افتخارآفرین سالهای نه چندان دور محسوب می شوند.

پیشنهاد مربیگری به کمیل قاسمی دلگرم کننده است

وی توضیح داد: بعد از خداحافظی رسمی کمیل قاسمی از دنیای قهرمانی اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمندی برای او افتاد و پس از سالها مدال طلای المپیک 2012 لندن با توجه به دوپینگی بودن نفرات برتر وزن 120 کیلوگرم آن مسابقات به کمیل رسید. هر چند این اتفاق خیلی دیر افتاد و می توانست با کمی خوش شانسی در همان زمان بازیهای المپیک 2012 لندن رخ دهد اما به هر حال حق به حقدار رسید.

پیشکسوت مازنی کشتی ایران در مورد پیشنهاد کادر فنی تیم ملی برای همکاری با کمیل قاسمی نیز گفت: در وهله اول باید از تجارب این سرمایه های ارزشمند ورزش ایران به نحو احسن بهره برداری کرد. ضمن اینکه چنین برخوردی با کمیل قاسمی به عنوان یک قهرمان ملی که از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده، امید و انگیزه دو چندانی به دیگر قهرمانان جوان کشتی ایران می دهند تا بدانند بعد از حضور در تیم ملی هم می توانند مثمرثمر باشند و کسی آنها را فراموش نخواهد کرد.

نقیبی در سرانجام خاطر نشان کرد: پیشنهاد همکاری کادر فنی به کمیل قاسمی در هر زمانی که اجرایی گردد، جای امیدواری دارد، چراکه نشان می دهد متولیان کشتی به قهرمانان ملی خود بها می دهند و همچنان آنها را جزو داشته های ارزشمند فنی و اخلاقی این رشته می دانند. البته کمیل فعلا اعلام نموده باید به امور شخصی خود رسیدگی کند چون مدتها به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی از انجام امور شخصی و تحصیلی خود دور بوده، اما مطمئنم او دیر یا زود می تواند با حضور در جمع اعضای کادر فنی، بسیار مفید و سازنده عمل کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6862

به "پیشنهاد مربیگری به کمیل قاسمی دلگرم کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مربیگری به کمیل قاسمی دلگرم کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید