پیمان حسینی: با شکست مقابل عمان چیزی را از دست ندادیم، بازی با ژاپن فینال زودرس است

به گزارش مجله سلو بلاگ، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است که این تیم با شکست مقابل عمان چیزی را از دست نداده و مسابقات برای شاگردان اوکتاویو همچنان ادامه دارد.

پیمان حسینی: با شکست مقابل عمان چیزی را از دست ندادیم، بازی با ژاپن فینال زودرس است

پیمان حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان گفت: دیدار با عمان بازی سختی شد. تیم ما هم مالکیت داشت و هم شوت های زیادی به سمت دروازه عمان زدیم، اما نتیجه را 4 بر 3 واگذار کردیم. بی شک عمان تیمی خوبی است و جزو چهار تیم برتر آسیا به شمار می آید. فوتبال بازی لحظه هاست و در فوتبال ساحلی هم لحظه ها اثرگذارتر است.

وی افزود: اگر یک روز خوب نداشته باشید، بازی را واگذار می کنید. اکنون فقط آنهایی باید ناراحت باشند که تایلند را ترک می نمایند، چون ما هنوز در مسابقات مانده ایم. به هرحال ما چیزی را از دست ندادیم. می خواستیم راه مان برای صعود به جمع چهار تیم راحت تر و ساده تر باشد و با شکست عمان مقابل بحرین قرار بگیریم، اما اکنون باید با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنیم.

حسینی دیدار مقابل ژاپن را یک فینال زودرس برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دانست و گفت: برای قهرمانی باید ژاپن را شکست می دادیم که اکنون باید این کار را در مرحله یک چهارم نهایی انجام دهیم. شرایط بچه ها خوب است و امیدوارم این تیم را شکست بدهیم و در مراحل بالاتر هم بازی های خوبی انجام دهیم. ما یک بار در بازی های ساحلی آسیا هم مقابل عمان شکست خوردیم و این تجربه را داشتیم، اما در همان مسابقات هم قهرمان شدیم. امیدوارم بازهم قهرمانی را تکرار کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص عملکرد داور چینی دیدار این تیم برابر عمان که بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفت: در بازی های ساحلی ما هیچ وقت از داوران چینی خاطره خوبی نداشته ایم. آنها در بازی قبلی هم قضاوت خوبی برای ما نداشتند. تصمیمات داور چینی در بازی با عمان تأثیرگذار بود و می توانست بهتر تصمیم بگیرد، اما متأسفانه این طور نشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3387

به "پیمان حسینی: با شکست مقابل عمان چیزی را از دست ندادیم، بازی با ژاپن فینال زودرس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان حسینی: با شکست مقابل عمان چیزی را از دست ندادیم، بازی با ژاپن فینال زودرس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید